Voicedata scoort in de zorg

Optimale bereikbaarheid in de zorgsector

Voicedata weet zich al jarenlang te onderscheiden in de zorgsector. Bedrijven in de zorgsector kunnen problemen ervaren met hun bereikbaarheid en het onderhouden van de verschillende verbindingen zoals vaste telefonie, mobiel en internet. Voicedata voorziet in de behoefte om de verschillende verbindingen aan te bieden en het onderhoud hiervan zo eenvoudig mogelijk te maken voor uw bedrijf. Hiermee neemt uw bedrijf alle diensten af bij één provider en heeft u een duidelijk overzicht wat betreft de verscheidene diensten.

In 2015 heeft Voicedata voor het toepassen van haar diensten in de zorgsector een Telecom Inspirience award gewonnen. De Best Healthcare Project award werd in 2015 uitgereikt aan Voicedata voor de toegepaste oplossing bij de PI-groep, een bedrijf voor geestelijke gezondheid in Noord-Nederland en Flevoland. Wilt u meer over deze case lezen, klik dan op de volgende link: Pi-groep & Voicedata.

Bereikbaarheid

Doordat in de zorg de bereikbaarheid van de werknemers erg belangrijk is, heeft Voicedata zich hierin gespecialiseerd om dit zo goed mogelijk in te kunnen richten voor bedrijven. De zorg kenmerkt zich door bedrijven/instanties die beschikken over meerdere locaties en werknemers die veelal ‘buiten’ werken. Hierdoor ontstaan er een tal van verbindingen die voor het bedrijf zo goed mogelijk ingeregeld moeten worden. Een mix ontstaat tussen werknemers die op een vaste (kantoor)plek werken (vaste telefonie) en werknemers die buiten de locaties werken (vast-mobiel). Daarnaast is er vaak ook nog een internetverbinding nodig voor de locaties van het bedrijf. Voicedata is gespecialiseerd in al deze drie diensten en kan derhalve perfect voldoen aan uw eisen.

Voordelen:

  • Optimale bereikbaarheid van alle werknemers
  • Onderling gratis bellen
  • Alle diensten ondergebracht bij 1 provider
  • 1 aanspreekpunt en een overzichtelijke factuur
  • Remote service en 24×7 calamiteitendienst, geheel gratis

Deze zorginstellingen gingen u al voor:

Vaste telefonie:

Bij vaste telefonie van Voicedata, belt u via het internet oftewel Voice-over-IP. De vaste telefonie oplossing van Voicedata biedt uw bedrijf flexibiliteit, schaalbaarheid en biedt boordevol functionaliteiten aan. Bij Voicedata is er de keuze tussen een Hosted VoIP of een SIP Trunk oplossing.

Hosted VoIP:

Hosted VoIP is een telefooncentrale in de cloud die meegroeit met uw bedrijf. Voicedata maakt gebruik van een dienst genaamd Managed Voice, een van de meest geavanceerde Hosted VoIP telefooncentrales. Zonder investeringen profiteert u bij Voicedata van alle voordelen van de modernste en meest complete VoIP telefooncentrale.

SIP Trunk:

Met een SIP Trunk van Voicedata wordt uw telefooncentrale aangesloten op het telefonienetwerk van Voicedata. Hiervoor zijn geen aanpassingen of investeringen nodig, maar het levert wel direct aanzienlijke besparingen op. Alle analoge en ISDN-lijnen worden overbodig terwijl uw huidige telefoon en fax nummers behouden en bereikbaar blijven via de SIP Trunk.

Vast-mobiel:

Vast-mobiel integratie zorgt ervoor dat de functionaliteiten van vaste telefonie direct beschikbaar zijn voor mobiele gebruikers. Uw mobiele telefoon maakt direct deel uit van uw vaste telefooncentrale en u beschikt direct over alle telefooncentrale functionaliteiten op uw mobiele toestel. Hierdoor kunnen werknemers die buiten de onderneming zijn alsnog kosteloos onderling bellen binnen de onderneming.

Internet:

Bij Voicedata is het mogelijk om verschillende internetverbindingen af te nemen. Wij leveren zowel zakelijk glasvezel als internet over koper. Wij kijken altijd voor u wat de beste oplossing voor uw onderneming is. Daarnaast krijgt u bij uw internetverbinding altijd een vast IP-adres en een hoge uptime-verbinding.