Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Wij ontvangen meldingen van Partners over problemen met ons Mobiele-platform. Mobiele gebruikers bellen uit met een verkeerd afzendnummer. Wij onderzoeken deze meldingen met het grootste belang en zullen u rond 11:00 voorzien van een nieuwe update.

Overzicht gepland onderhoud

Beste relatie,

We hebben bericht ontvangen dat Glasdraad onderhoud gaat plegen aan haar glasvezelnetwerk. Dit gebeurt in de nacht van 19 op 20-12-2024 van 01:00 t/m 06:00 uur. Gedurende deze tijd zal onze diensten niet beschikbaar zijn.

Impact:
2931AA, 2931EC, 2931LB, 2931LC, 2931LG, 2931LJ, 2931LK, 2931WB, 2931WC, 935AA, 935AB, 2935AC, 2935AD, 2935AE, 2935AG, 2935AH, 2935AJ, 2935AK, 2935AL, 2935AM, 2935AN, 2935AR, 2935AS, 2935AV, 2935AW, 2935AX, 2935AZ, 2935BA, 2935BB, 2935BC, 2935BD, 2935BE, 2935BG, 2935BS, 2935BT, 2935LA, 2935LB, 2935LC, 2935LD, 2935LE, 2935LG, 2935RA, 2935RB, 2935RC, 2935RD, 2935SB, 2935SC, 2935SE, 2935SG, 2935SH, 2935SJ, 2935SK, 2935SL, 2935SM, 2935SN, 2935SP, 2935SR, 2935ST, 2935SV, 2935SW, 2935SX, 2935SZ, 2935TA, 2935TB, 2935TC, 2935TD, 2935TE, 2935VA, 2935VB, 2935VC, 2935VD, 2935VE, 2935VG, 2935VH, 2935VJ, 2935VK, 2935VL, 2935VM, 2935VN, 2935VP, 2935VR, 2935VS, 2935VT, 2935VV, 2935VW, 2935VX, 2935WB, 2935WV, 2935XA, 2935XB, 2935XC, 2935XD, 2935XE, 2935XG, 2935XH, 2935XJ, 2935XK, 2935XL, 2935XM, 2935XN, 2935XP, 2935XR, 2935XS, 2935XT, 2935XV, 2935XW, 2935XX, 2935XZ, 2941BA, 2941BS, 2941GC, 2941LA, 2941LB, 2941LE, 2941RJ, 2941RL, 2941RW, 2941RX, 2941TN, 2941VE, 2941XC & 2941XK.

Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve NOC

In de nacht van donderdag 12 december op vrijdag 13 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ons excuses voor het ongemak.
In de nacht van dinsdag 10 december op woensdag 11 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Voice platform. In dit onderhoud zullen wij werkzaamheden op de gateways uitvoeren. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is er geen verwachte impact. Onze excuses voor het ongemak.
In de avond van maandag 9 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Botsquad-DialoX platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 21:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 22:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud verwachten we geen onderbrekingen. Ons excuses voor het ongemak.
Woensdag 11 december wordt deel 3 gemigreerd naar het Xelion datacenter. In dit onderhoud wordt de volgende CP gemigreerd: CP5. Betrokken partners zijn reeds geïnformeerd.
In de ochtend van donderdag 12 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 06:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal er geen downtime plaatsvinden.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden