Selfservice en informatievoorziening

Overzicht actuele storingen

Engineers hebben het pronleem gevonden in 1 van de gateways en dit verholpen. Het verkeer wordt op dit moment gemonitored.

---

Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op uitgaande calls via het Mobile Connect platform. De 1e poging lijkt te mislukken, waarnaar een 2e poging naar hetzelfde nummer wel werkt.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De verwachte oplostijd is op dit moment nog niet af te geven.

Wij zullen u omstreeks 12:00 of eerder voorzien van een update op de status van de verstoring.
Er zijn helaas geen workarounds mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Tussen 15:01 en 15:15 is er sprake geweest van een onderbreking in meerdere voice diensten. De storing werd veroorzaakt door een issue op onze DNS service en is direct hersteld na onderzoek. Door de storing was het kort niet mogelijk om een gesprek op te zetten in de diensten Managed Voice 2/3, Managed Mobile en de Coligo applicaties.
Onze engineers hebben de oorzaak in onderzoek en zullen zorgdragen voor maatregelen ter voorkoming.

Onze excuses voor het ongemak.

Geachte klant,

Op dit moment heeft DeltaFiber een storing in hun wijkcentrale in de omgeving van Noord Deurningen.

Hierdoor is er op dit moment geen internet diensten mogelijk.

Hun netwerkteam is druk bezig om deze storing te verhelpen.

Update: 13:10

Er is een spanning probleem bij de netbeheerder Enexis.  Men is druk doende dit probleem te verhelpen. Op de website van Enexis word een verwachte eindtijd/oplostijd aangegeven van 15:00

Update: 13:30

DeltaFiber geeft aan dat Enexis het probleem al heeft verholpen.
Diensten horen nu weer te werken.
Werkt het nog niet dan raden wij u aan om de router even opnieuw op te starten.

Starttijd: 12:45
oplostijd: 13:30


Onze excuses voor het ongemak.

Weserve NOC

In de nacht van dinsdag 31 mei op woensdag 1 juni zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op onze Xelion 7 servers. In dit onderhoud zullen wij een update naar v7u4p9 uitvoeren.
Wij starten om 22:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 23:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zullen een herstart uitvoeren en zullen de lopender gesprekken 1 malig worden verbroken.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

Overzicht gepland onderhoud

Vrijdag 13 mei zullen wij tijdens kantooruren extra monitoren op de Operator database. De reden hiervoor is het controleren of de optimalisaties welke wij reeds hebben uitgevoerd het verwachte effect hebben op het ruguliere gebruik tijdens kantooruren.

Wij starten om 10:00 uur en verwachten dat deze voor 11:00 uur zijn afgerond. Er wordt verwacht dat er geen impact zal zijn op Operator en Coligo diensten.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Partner Support via ****** of via een JIRA Servicedesk ticket.

In de nacht van woensdag 18 mei op donderdag 19 mei zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons voice platform. In dit onderhoud zullen wij optimalisaties op het voiceplatform doorvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 02:00 uur zijn afgerond. Er is een minimale impact verwacht.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van zaterdag 14 op zondag 15 mei zullen wij buiten ons standaard maintenance window spoedonderhoud uitvoeren op ons Coligo platform. In dit onderhoud zullen wij een onderdeel uit een eerder onderhoud terugdraaien ter preventie van mogelijke verminderde kwaliteit in onze dienstverlening op toekomstige piekmomenten.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00] uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het kort mogelijk dat een actief gesprek wordt onderbroken. Een nieuw gesprek kan direct weer worden opgezet.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van donderdag 19 mei en vrijdag 20 mei zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Coligo platform. In dit onderhoud zullen wij o.a. verbeteringen doorvoeren in de wachtrij functionaliteit van de Coligo dienstverlening.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat een actief gesprek en/of Coligo applicatie sessie wordt onderbroken.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van maandag 16 mei en dinsdag 17 mei zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Coligo platform. In dit onderhoud zullen wij o.a. verbeteringen doorvoeren in de wachtrij functionaliteit van de Coligo dienstverlening.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 02:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat een actief gesprek en/of Coligo applicatie sessie wordt onderbroken.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van donderdag 19 mei en vrijdag 20 mei zal onze toeleverancier KPN regulier onderhoud uitvoeren. Dit onderhoudt betreft de netwerk infrastructuur.
Zij zullen om 00:30 met de werkzaamheden beginnen en zij verwachten dat deze voor 07:00 uur zijn afgerond. Er wordt geen onderbreking van de service verwacht.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van maandag 23 op dinsdag 24 mei zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons mobiele platform. In dit onderhoud zullen wij optimalisaties en bugfixes doorvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Er is geen verwachte impact.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van woensdag 8 op donderdag 9 juni 2022 zal onze toeleverancier KPN regulier onderhoud uitvoeren. Dit onderhoudt betreft regulier onderhoud.
Zij zullen om 01:00 uur met de werkzaamheden beginnen en zij verwachten dat deze voor 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten op groot aantal KPN verbindingen.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.