Service en support
bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven
Overzicht actuele storingen
Geachte relatie,
Op dit moment is er een storing gaande bij DeltaFiber in de omgeving van Enter.
Start tijdstip uitval : 2024-07-22 16:08:51
Root cause : Onbekend
Getroffen regio : Enter
Getroffen postcodes :
7471AE, 7471AP, 7471AR, 7471AS, 7471AT, 7471AV, 7471AW, 7471AZ, 7471BA, 7471BB,
7471BC, 7471BD, 7471BH, 7471BJ, 7471BK, 7471BL, 7471BM, 7471BN, 7471BP, 7471BR,
7471BS, 7471BV, 7471BW, 7471BX, 7471BZ, 7471CA, 7471CB, 7471CD, 7471CE, 7471CH,
7471CJ, 7471CK, 7471CL, 7471CM, 7471CN, 7471CP, 7471CR, 7471CS, 7471CT, 7471CV,
7471DD, 7471DJ, 7471DK, 7471DL, 7471JK, 7471JL, 7471JM, 7471JN, 7471JP, 7471JR,
7471JS, 7471JV, 7471JW, 7471KA, 7471KB, 7471KC, 7471KD, 7471KE, 7471KG, 7471KH,
7471KK, 7471KL, 7471KT, 7471KV, 7471LA, 7471LE, 7471LG, 7471LK, 7471LW, 7471LX,
7471MA, 7471MB, 7471MC, 7471ME, 7471MG, 7471MH, 7471MK, 7471RA, 7471RB, 7471RE,
7471SB, 7471SE, 7471SH, 7471SK, 7471SL, 7471SM, 7471SN, 7471SP, 7471SV, 7471SW,
7471SX, 7471TA, 7471TB, 7471TC, 7471TD, 7471TE, 7471TG, 7471TH, 7471TJ, 7471TK,
7471TM, 7471TN, 7471TP, 7471TR, 7471TT, 7471VA, 7471VB, 7471VC, 7471VD, 7471VE,
7471VR, 7471VS, 7471WB, 7471WC, 7471WE, 7471WG, 7471WH, 7471WJ, 7471WK, 7471WL,
7471WP, 7471WR, 7471WS, 7471WT, 7471WV, 7471WX, 7471WZ, 7471XA
Oplostijd is helaas nog onbekend.
Onze excuses voor het ongemak.
Weserve support
Overzicht gepland onderhoud
In de nacht van 26 op 27 juli tussen 00:00 en 03:00 zal Enreach onderhoud uitvoeren op ons Core Netwerk. Analyse van het dataverkeer heeft aangetoond dat de belasting van het netwerk op dat moment het laagst is.
Dit onderhoud zal de optimale prestaties, beveiliging en betrouwbaarheid van de netwerkservices blijvend garanderen. Gedurende het onderhoud zal er voor elke breedband verbinding een downtime optreden van 30 tot 60 minuten.
Het onderhoud wordt, afhankelijk van leverancier en type verbinding, gefaseerd uitgevoerd:
Fase 1 00:00-01:30
• Fiber Pro via KPN WEAS
• Fiber Basic via KPN WBA en Glaspoort
• Koper via KPN WBA
Fase 2 01:30-03:00
• Fiber Pro via KPN WEAS (oud Xenosite), Eurofiber, Ziggo en ODIDO
• Fiber Basic via Deltafiber
• Fiber Advanced via Bright Access
• L3 Services via NDIX en Levelfour/Crossnetworks
• DC Connect via NLIX en DC Spine
De eindtijd Fase 1/starttijd Fase 2 zijn indicatief. Wij houden jullie middels tussentijdse updates op de hoogte van het verloop via de servicepagina https://status.enreach.nl. Om deze informatie automatisch en proactief te ontvangen is het mogelijk je via deze pagina rechtsboven “aan te melden.”
Voor menig klant is een actieve breedbandverbinding cruciaal. Mogelijk maken zij al gebruik van een redundante oplossing. Een alternatief advies is om (tijdelijk) een 4G back-up te implementeren daar waar mogelijk.
Enreach heeft naar aanleiding eerder netwerk onderhoud maatregelen genomen om herhaling van problemen te voorkomen. Het test-lab is aangepast en uitgebreid waardoor scenario’s die de vorige keer issues opriepen getest kunnen worden. De monitoring is verscherpt en omvat nu ook de toegevoegde scenario’s. Met deze maatregelen hebben we het uit te voeren onderhoud succesvol kunnen testen.
WIKI en FAQ
Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!
Informatievoorziening
Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.
- WeServe status: http://status.weserve.nl
- EnReach status: https://nl.enreach-service.com/
- Storingen KPN: https://kpn.com/service/storingen.htm
Neem contact op met Voicedata
Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.