Selfservice en informatievoorziening

Overzicht actuele storingen

Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op de Infinity wachtrijen op Managed Voice 3.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek.

Er zijn geen workarounds mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

*** 15:47 ***

A fix has been applied in order to fix the logic of the systems and the synchronization seems to be working again.
Both responsible servers are now working as expected, synchronization percentage is not completed yet but changes in Operator are reflected again.
The issue is considered solved.

---

We are currently experiencing a disruption in the service Operator. This disruption seems to be impacting changes not visible on the platform when they are already done and some customers are affected, but not everybody
Our engineers are investigating the problem.

We cannot give an expected resolution time at this moment.
We will provide you with a new update on the situation at 16:20. There are no known workarounds at this moment.

We will update you with a short technical summary on the cause after the resolution.

Our apologies for the inconvenience.

In de nacht van 22 februari 2023 zal onze toeleverancier Tele2 onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een migratie.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:30 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 05 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van 06 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 03 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van

In de nacht van 17 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 13 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 10 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 15 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van dinsdag 7 op woesndag 8 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoudt betreft regulier onderhoud (Software Update).
Zij zullen om 01:00 uur met de werkzaamheden beginnen en zij verwachten dat deze voor 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten op een aantal KPN verbindingen.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van 22 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 23 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 24 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 20 februari 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 13 op 14 februari zullen wij binnen ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op onze mobiele platform. We zullen tijdens dit onderhoud optimalisaties doorvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 04:00 uur zijn afgerond. Er wordt geen impact verwacht.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van 2 op 3 februari zullen wij binnen ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op onze mobiele platform. We zullen tijdens dit onderhoud optimalisaties doorvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Er wordt geen impact verwacht.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van 8 op 9 februari zullen wij binnen ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons voice platform. We zullen tijdens dit onderhoud optimalisaties doorvoeren.

Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze om 01:00 is afgerond. Er is geen verwachte impact

Voor vragen kunt u contact opnemen met Partner Support via ****** of via een JIRA Servicedesk ticket.

Onderstaand onderhoud is uitgesteld.
------------​​​​​​​------------​​​​​​​------------​​​​​​​------------​​​​​​​------------

In het weekend van 3 tot 5 februari zullen wij binnen ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren in een van onze datacenters. We zullen tijdens dit onderhoud optimalisaties doorvoeren en failover testen uitvoeren.
Wij starten op vrijdag 3 februari om 22:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat de werkzaamheden maandag 05:00 zijn afgerond.
De mogelijkheid bestaat, dat er een korte onderbreking is op de diensten.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Partner Support via ******.

In de avond van 8 februari zullen wij buiten ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op de dienst MS Teams. We zullen tijdens dit onderhoud optimalisaties doorvoeren om de geo redundancy te verbeteren.
Wij starten om 18:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze om 21:00 zijn afgerond. Er is geen verwachte impact

Voor vragen kunt u contact opnemen met Partner Support via ****** of via een JIRA Servicedesk ticket.

In de nacht van 08 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

Beste relatie,

Delta-Fiber gaat onderhoud plegen in verband met een netwerkmigratie.

In de week van 14-2 t/m 17-2 gaan wij onderstaande werkzaamheden uitvoeren: De verwachte uitval zal maximaal 6uur zijn.

Let op; deze werkzaamheden lopen over 2 nachten! De uitval zal dus enkel tussen 01:00u en 07:00u plaatsvinden, echter wel 2 nachten achtereen vanwege de omvang van de locaties.

IDUitvoerdatum/tijdEinddatum/tijdTitelWoonplaatsen
2115014-2-2023 01:0015-2-2023 07:00Distribution Router Migration (Migrate) am-wp4Aalsmeer, Kudelstaart
2266816-2-2023 01:0017-2-2023 07:00Distribution Router Migration (Migrate) ijss-wp1Benschop, Ijsselstein (Ut)

-Weserve NOC

In de nacht van 16 februari 2023 zal onze toeleverancier Tele2 onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een migratie.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:30 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 05 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 15 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 01 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van donderdag 9 op vrijdag 10 februari zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Coligo platform. Het onderhoud betreft de periodieke doorvoer van platform verbeteringen en enkele bugfixes.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat een actief gesprek en/of Coligo applicatie sessie wordt onderbroken.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van 22 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 17 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 10 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 20 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 13 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 09 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 06 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 03 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 30 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 27 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

In de nacht van 24 maart 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.

De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.

Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.