Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van dinsdag 16 april op woensdag 17 april zal onze toeleverancier portingXS onderhoud uitvoeren. De werkzaamheden zullen dinsdag plaatsvinden vanaf 23:00 uur en zullen woensdag om 06:00 zijn afgerond. Tijdens het onderhoud adviseren wij geen gebruik te maken van porteringen.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van donderdag 18 april op vrijdag 19 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet.

Ons excuses voor het ongemak.

In de nacht van donderdag 18 april op vrijdag 19 april zal onze toeleverancier portingXS onderhoud uitvoeren. De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:00 uur. Tijdens het onderhoud adviseren wij geen gebruik te maken van porteringen.

Onze excuses voor het ongemak.

In de avond van woensdag 17 april zal er spoedonderhoud worden uitgevoerd aan ons ticketsysteem. In dit onderhoud zullen wij een software-update uitvoeren. De werkzaamheden zullen plaatsvinden van 18:00 tot 22:00. Tijdens het onderhoud is het 15 minuten niet mogelijk om in te loggen en tickets aan te maken in Jira servicedesk.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van maandag 22 april op dinsdag 23 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Voice-platform. In dit onderhoud zullen wij SBC's toevoegen. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 02:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is er geen verwachte impact.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van vrijdag 26 april op zaterdag 27 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 06:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet.

Ons excuses voor het ongemak.

In de nacht van maandag 29 april op dinsdag 30 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobile-platform. In dit onderhoud zullen wij aanpassing op de mobiele infrastructuur uitvoeren. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud wordt er geen impact verwacht, het is wel mogelijk dat nieuwe registraties een vertraging van enkele seconden kunnen hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van 02 mei 2024 zal vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. In dit onderhoud zullen zij een software update uitvoeren. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.

Onze excuses voor het ongemak.

In het weekend van vrijdag 19 april tot en met zondag 21 april zullen wij onderhoud uitvoeren op Jira servicedesk. In dit onderhoud zullen wij voorbereidingen treffen voor de migratie naar de cloud van Jira. Wij starten vrijdag om 17 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze zondag 21:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het zondag 21 april voor 45 minuten niet mogelijk om tickets aan te maken in Jira servicedesk. Voor calamiteiten is onze EOC gewoon bereikbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Beste relatie,

We hebben melding ontvangen dat Delta Fiber Nederland onderhoud gaat plegen aan haar glasvezelverbindingen. Dit gebeurt van 22 tot en met 28 april.

Hieronder de gebieden en impact:

Startdatum/tijdEinddatum/tijdVerwachte uitvalWoonplaats(en)
25-04-2024 00:0125-04-2024 06:016 uurKapelle, Kruiningen
Startdatum/tijdEinddatum/tijdVerwachte uitvalWoonplaats(en)
25-04-2024 00:0125-04-2024 06:016 uur
De Heen, Dinteloord, Halsteren, Kruisland, Lepelstraat, Nieuw-Vossemeer, Roosendaal, Steenbergen
Startdatum/tijdEinddatum/tijdVerwachte uitvalWoonplaats(en)
26-04-2024 00:0026-04-2024 06:006 uurErp, Schijndel, Sint-Oedenrode, Veghel

Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve NOC

In de nacht van maandag 22 april op dinsdag 23 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobile-platform. In dit onderhoud zullen wij aanpassing op de mobiele infrastructuur uitvoeren. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud wordt er geen impact verwacht, het is wel mogelijk dat nieuwe registraties een vertraging van enkele seconden kunnen hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden