Selfservice en informatievoorziening

Overzicht actuele storingen

Beste relatie,

Er is een storing ontstaan in de omgeving van Harderwijk, Nunspeet en Hulshorst. Volgens DFN is deze ontstaan door een kabelbreuk.

De engineers zijn reeds op locatie om dit probleem op te lossen.

-Weserve NOC

Beste relatie,

DFN meldt ons dat er een storing is ontstaan in de omgeving van Boskoop en Waverveen met doorgifte van de multicast (TV) signalen. Er wordt gezocht naar een oplossing.

– Weserve NOC

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van donderdag 20 op vrijdag 21 januari zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op het voice platform. In dit onderhoud zullen wij configuratie optimalisaties uitvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 02:00 uur zijn afgerond. Er is geen verwachte impact.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van woensdag 19 op donderdag 20 januari zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op het voice platform. In dit onderhoud zullen wij configuratie optimalisaties uitvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 01:00 uur zijn afgerond. Er is geen verwachte impact.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

Wij adviseren u na aanleiding van het onderhoud van afgelopen nacht om Coligo Desktop eerst uit -en in te loggen voor een optimale werking.

---

In de nacht van dinsdag 18 op woensdag 19 januari zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons voice platform. In dit onderhoud zullen wij verbeteringen doorvoeren de queue functionaliteit van de Coligo dienstverlening.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat een actief gesprek en/of Coligo applicatie sessie wordt onderbroken.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van maandag 24 op dinsdag 25 januari zullen wij in ons standaard maintenance window in samenwerking met KPN onderhoud uitvoeren op ons voice platform. In dit onderhoud zullen wij een migratie uitvoeren naar een nieuw KPN platform.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 01:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het kort (1 min) mogelijk dat een voice gesprek wordt afgebroken.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

In de nacht van dinsdag 1 op woensdag 2 februari zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons mobiele platform In dit onderhoud zullen wij een Caller Line Indentificatie optimalisatie uitvoeren.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 02:00 uur zijn afgerond. Er is geen verwachte impact.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.