Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van donderdag 31 oktober op vrijdag 1 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ons excuses voor het ongemak.
In de ochtend van dinsdag 29 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 06:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal er geen downtime plaatsvinden.
In de nacht van dinsdag 22 op woensdag 23 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobiele platform. In dit onderhoud zullen wij werkzaamheden uitvoeren ter verbetering van ons netwerk. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 3:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat er een gesprek verbroken wordt, het is daarna direct mogelijk om een nieuw gesprek op te zetten. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van dinsdag 22 op woensdag 23 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren aan onze Private APN. In dit onderhoud zullen wij verbeteringen aan de Private APN uitvoeren. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 3:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat er maximaal 10 minuten onderbrekingen zijn. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van woensdag 16 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. Wij zullen onderhoud uitvoeren op de databases. Wij starten om 02:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 05:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat er enige vertragingen kunnen worden ervaren in Cloud contact Center.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden