Service en support
bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven
Overzicht actuele storingen
Wij zullen elke maandag- en woensdagavond Managed Voice 2 en Managed Voice 3 migraties uitvoeren buiten ons standaard onderhoudsvenster.
Deze migratie begint om 18:00 uur en zal naar verwachting voor 22:00 uur zijn voltooid. De verwachte downtime is 0 minuten, maar u kunt enkele vertragingen verwachten in de verwerking van wijzigingen.
Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.
Wij zullen elke maandag- en woensdagavond Managed Voice 2 en Managed Voice 3 migraties uitvoeren buiten ons standaard onderhoudsvenster.
Deze migratie begint om 18:00 uur en zal naar verwachting voor 22:00 uur zijn voltooid. De verwachte downtime is 0 minuten, maar u kunt enkele vertragingen verwachten in de verwerking van wijzigingen.
Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.
Wij zullen elke maandag- en woensdagavond Managed Voice 2 en Managed Voice 3 migraties uitvoeren buiten ons standaard onderhoudsvenster.
Deze migratie begint om 18:00 uur en zal naar verwachting voor 22:00 uur zijn voltooid. De verwachte downtime is 0 minuten, maar u kunt enkele vertragingen verwachten in de verwerking van wijzigingen.
Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.
Wij zullen elke maandag- en woensdagavond Managed Voice 2 en Managed Voice 3 migraties uitvoeren buiten ons standaard onderhoudsvenster.
Deze migratie begint om 18:00 uur en zal naar verwachting voor 22:00 uur zijn voltooid. De verwachte downtime is 0 minuten, maar u kunt enkele vertragingen verwachten in de verwerking van wijzigingen.
Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.
28/09/2023, 9:50
Het onderhoud van vannacht hebben we gedeeltelijk uitgevoerd. Er is besloten om de daadwerkelijke DNS wijziging nog niet uit te voeren vanwege het vermoeden dat de change niet succesvol zou verlopen.
Momenteel vindt er nog nader onderzoek plaats. We zullen u later informeren over een nieuwe datum van het onderhoud.
-------------------
In de nacht van woensdag 27 op 28 september zullen wij ons netwerk verbeteren door onderhoud uit te voeren aan de Managed Voice proxy’s. In dit onderhoud zullen wij een DNS wijziging doorvoeren voor onze eigen Managed Voice proxy.
Wij starten om 22:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 00:30 uur zijn afgerond. Toestellen die gebruik maken van deze proxy zullen uit zichzelf een herregistratie forceren. Het toestel is dan kortstondig niet bereikbaar tijdens de herregistratie.
Voor meer informatie over dit onderhoud verwijzen we u naar deze link :Partner Portaal
Het is weer mogelijk om de up-to-date status van het kanaal te zien in Operator.
-----
Momenteel is het niet mogelijk om in Operator te zien of een Managed voice kanaal is geregistreerd.
Dit is bewust gedaan om de belasting van de database te verlagen.
Op de achtergrond is het toestel wel geregistreerd en is het mogelijk om aan te melden met de extensies.
Dit heeft verder geen impact op de dienstverlening.
Geachte Relatie,
Wegens een verstoring (geplande stroomwerkzaamheden in het stroomnetwerk ervaart deltafiber uitval op hun FTTH diensten.
De verwachte oplostijd is 16:00 uur. Zodra er een update is, stellen wij u op de hoogte.
Start tijdstip uitval : 2023-09-29 08:06:55
Root cause : Stroomstoring Netbeheerder
Getroffen regio : Rouveen
Getroffen postcodes :
7951LT, 7951LV, 7954DV, 7954HP, 7954PA, 7954PB, 7954PC, 7954PD, 7954PJ, 7954PR,
7954PS, 8035RA, 8035RL, 8035RM, 8061AB, 8061PB, 8061PD, 8061PJ, 8061PK, 8061RG,
8061RH, 8061RV, 8061SC, 8064PH, 8064PJ, 8064PK, 8064PT, 8281PW
Onze excuses voor het ongemak.
Weserve netwerkteam
Geachte relatie,
Wegens een verstoring in het stroomnetwerk ervaart DeltaFiber uitval op hun FTTH diensten. De verwachte oplostijd is niet bekend. Zodra er een update is, stellen wij u op de hoogte.
Start tijdstip uitval : 2023-09-29 08:45:01
Root cause : Stroomstoring Netbeheerder
Getroffen regio :
‘s-Heerenbroek, Belt-Schutsloot, Genemuiden, Hasselt, IJsselmuiden, Ijhorst, Punthorst, Rouveen, Staphorst, Wilsum,
Zwartsluis, Zwolle
Getroffen postcodes :
7707RB, 7715PA, 7715PE, 7715PG, 7715PH, 7715PJ, 7715PK, 7715PM, 7715PN, 7715PP,
7715PR, 7715PT, 7715PV, 7715PW, 7715PX, 7715PZ, 7715RA, 7715RB, 7715RC, 7715RD,
7715RE, 7715RG, 7715RH, 7715RJ, 7715RK, 7715RL, 7715RN, 7942DA, 7942DB, 7942DD,
7942DE, 7942JR, 7942JS, 7942JT, 7942JZ, 7942LA, 7942LB, 7946LZ, 7951AB, 7951AL,
7951AT, 7951AZ, 7951BR, 7951CC, 7951CD, 7951CE, 7951CG, 7951CH, 7951CJ, 7951CK,
7951CL, 7951CM, 7951CN, 7951CP, 7951CR, 7951CS, 7951CT, 7951CV, 7951CW, 7951CX,
7951DB, 7951DC, 7951DD, 7951DG, 7951DH, 7951DJ, 7951DK, 7951DL, 7951DM, 7951DN,
7951DP, 7951DR, 7951DS, 7951DX, 7951DZ, 7951EA, 7951EB, 7951EC, 7951ED, 7951EE,
7951EG, 7951EH, 7951EZ, 7951HC, 7951HR, 7951KA, 7951KB, 7951KJ, 7951KK, 7951KL,
7951KN, 7951KP, 7951KR, 7951KS, 7951KT, 7951KV, 7951KW, 7951KZ, 7951LA, 7951LC,
7951LD, 7951LE, 7951LG, 7951LH, 7951LJ, 7951LK, 7951LM, 7951LN, 7951LP, 7951LR,
7951LT, 7951LV, 7951LW, 7951LX, 7951MN, 7951NA, 7951NB, 7951NC, 7951ND, 7951NE,
7951NG, 7951NH, 7951NJ, 7951NK, 7951NL, 7951NM, 7951NN, 7951NP, 7951NR, 7951NS,
7951NT, 7951NV, 7951PA, 7951PB, 7951PC, 7951PD, 7951PE, 7951PG, 7951PH, 7951PJ,
7951PK, 7951PL, 7951PM, 7951PN, 7951PP, 7951PR, 7951PT, 7951PV, 7951PX, 7951RA,
7951RB, 7951RC, 7954DA, 7954DP, 7954DR, 7954DS, 7954DT, 7954DV, 7954DW, 7954DX,
7954EA, 7954EB, 7954EC, 7954ED, 7954EG, 7954EH, 7954EJ, 7954EK, 7954EL, 7954EM,
7954EN, 7954EP, 7954ER, 7954ET, 7954EV, 7954EW, 7954EX, 7954EZ, 7954GA, 7954GB,
7954GC, 7954GD, 7954GE, 7954GG, 7954GH, 7954GJ, 7954GK, 7954GL, 7954GM, 7954GN,
7954GP, 7954GR, 7954GS, 7954GT, 7954GV, 7954GW, 7954GX, 7954GZ, 7954HB, 7954HC,
7954HD, 7954HE, 7954HG, 7954HH, 7954HJ, 7954HK, 7954HL, 7954HM, 7954HN, 7954HR,
7954JA, 7954JB, 7954JZ, 7954PB, 7954PH, 7954PK, 7954PL, 7954PM, 7954PN, 7954PR,
7954XS, 7954XT, 7954XV, 7954XW, 7954XZ, 7955AA, 7955AB, 7955AC, 7955AD, 7955AE,
7955AG, 7955AH, 7955AJ, 7955AK, 7955AL, 7955AM, 7955AN, 7955AP, 7955AS, 7955AT,
7955AV, 7955AW, 7955AX, 7955AZ, 7955BA, 7955BC, 7955BD, 7955CA, 7955PA, 7955PB,
7955PC, 7955PD, 7955PE, 7955PG, 7955PH, 7955PJ, 7955PK, 7955PM, 7955PP, 7955PS,
7955PT, 7955PV, 7955PW, 8017BR, 8017BT, 8033PA, 8034PA, 8034PB, 8034PC, 8034PJ,
8034PK, 8034PM, 8034PN, 8034PP, 8034PR, 8034PS, 8034RD, 8034RE, 8034RG, 8035PB,
8035PC, 8035PD, 8035PE, 8035PG, 8035PJ, 8035PK, 8035PL, 8035PM, 8035PN, 8035PP,
8035PR, 8035RA, 8035RE, 8035RG, 8035RH, 8035RK, 8035RL, 8042PK, 8042PL, 8042PN,
8042PP, 8042PR, 8042PS, 8043PK, 8044PA, 8044PC, 8044PE, 8045PA, 8045PB, 8061AC,
8061AD, 8061AH, 8061AJ, 8061AK, 8061AL, 8061AM, 8061AN, 8061AP, 8061AR, 8061AS,
8061AT, 8061AV, 8061AW, 8061AX, 8061AZ, 8061BA, 8061BB, 8061BC, 8061BD, 8061BE,
8061BG, 8061BH, 8061BJ, 8061BM, 8061BN, 8061BP, 8061BR, 8061BS, 8061BT, 8061BV,
8061BW, 8061BX, 8061BZ, 8061CA, 8061CC, 8061CD, 8061CE, 8061CG, 8061CH, 8061CJ,
8061CK, 8061CL, 8061CM, 8061CN, 8061CP, 8061CR, 8061CS, 8061CT, 8061CV, 8061CW,
8061CX, 8061CZ, 8061DA, 8061DB, 8061DC, 8061DD, 8061DE, 8061DG, 8061EA, 8061EB,
8061EC, 8061ED, 8061EG, 8061EH, 8061EZ, 8061GA, 8061GB, 8061GE, 8061GG, 8061GH,
8061GJ, 8061GK, 8061GL, 8061GM, 8061GN, 8061GR, 8061GS, 8061GT, 8061GV, 8061GZ,
8061HB, 8061HC, 8061HD, 8061HE, 8061HG, 8061HH, 8061HJ, 8061HK, 8061HL, 8061HM,
8061HN, 8061HP, 8061HR, 8061HS, 8061HT, 8061HV, 8061HW, 8061HX, 8061HZ, 8061JA,
8061JB, 8061JC, 8061JD, 8061JE, 8061JG, 8061JH, 8061JJ, 8061JK, 8061JL, 8061JM,
8061JN, 8061JP, 8061JR, 8061JS, 8061JT, 8061JV, 8061JW, 8061KJ, 8061LA, 8061LB,
8061LC, 8061LD, 8061LE, 8061LG, 8061LH, 8061LK, 8061LL, 8061LM, 8061LN, 8061LP,
8061LR, 8061LS, 8061LT, 8061LV, 8061LW, 8061LX, 8061LZ, 8061MA, 8061MB, 8061MC,
8061MD, 8061ME, 8061MG, 8061MH, 8061MJ, 8061MK, 8061ML, 8061MN, 8061MP, 8061MR,
8061MT, 8061MX, 8061MZ, 8061PB, 8061PG, 8061PH, 8061PJ, 8061PK, 8061PL, 8061PM,
8061PN, 8061PP, 8061PR, 8061PS, 8061PT, 8061RH, 8061ZA, 8061ZB, 8061ZC, 8061ZD,
8061ZE, 8061ZH, 8061ZK, 8061ZL, 8061ZM, 8061ZN, 8061ZP, 8061ZR, 8064AB, 8064AC,
8064AD, 8064AE, 8064AG, 8064AH, 8064AJ, 8064AK, 8064AL, 8064AM, 8064AP, 8064AR,
8064AT, 8064AV, 8064AW, 8064BA, 8064BB, 8064BD, 8064BE, 8064BG, 8064BH, 8064BJ,
8064BL, 8064BM, 8064BN, 8064BP, 8064BR, 8064BS, 8064BV, 8064BW, 8064BX, 8064CA,
8064CD, 8064CE, 8064CH, 8064CJ, 8064CK, 8064CL, 8064CM, 8064CN, 8064CP, 8064CR,
8064CS, 8064CT, 8064CV, 8064CW, 8064CX, 8064DA, 8064DB, 8064DH, 8064DJ, 8064DK,
8064DM, 8064DP, 8064DV, 8064DX, 8064DZ, 8064EA, 8064EB, 8064EC, 8064ED, 8064EG,
8064EH, 8064EJ, 8064EK, 8064EL, 8064EN, 8064EP, 8064ER, 8064ES, 8064ET, 8064EV,
8064EX, 8064EZ, 8064GA, 8064GB, 8064GC, 8064GD, 8064GE, 8064GG, 8064HA, 8064HB,
8064HD, 8064HE, 8064HG, 8064HJ, 8064HK, 8064HL, 8064HM, 8064HN, 8064HP, 8064HT,
8064HV, 8064JA, 8064JB, 8064JC, 8064JD, 8064JE, 8064JG, 8064JH, 8064JJ, 8064JK,
8064JL, 8064PB, 8064PC, 8064PD, 8064PG, 8064XA, 8064XB, 8064XC, 8064XD, 8064XE,
8064XG, 8064XH, 8064XJ, 8064XK, 8064XL, 8064XN, 8064XP, 8064XR, 8064XS, 8066PA,
8066PB, 8066PJ, 8066PK, 8066PM, 8066PN, 8066PP, 8066PR, 8066PS, 8066PT, 8066PV,
8066PW, 8066PX, 8066PZ, 8267AD, 8267AE, 8267AG, 8267AH, 8267AJ, 8267AK, 8267AL,
8267AM, 8267AN, 8267AP, 8267AS, 8267AT, 8267AV, 8267AW, 8267AX, 8267AZ, 8267BA,
8271NA, 8271PB, 8271PC, 8271PE, 8271PG, 8271PH, 8271PJ, 8271PK, 8271PL, 8271PM,
8271PN, 8271PP, 8271PS, 8271PV, 8271PW, 8271PX, 8271RA, 8271RC, 8271RJ, 8271RK,
8271RN, 8271RP, 8271SB, 8271SC, 8274AA, 8274AB, 8274AC, 8274AD, 8274AE, 8274AG,
8274AH, 8274AJ, 8274AK, 8274AL, 8274AM, 8274AN, 8274AP, 8274AR, 8274AS, 8274AW,
8274AX, 8274AZ, 8274BA, 8274BB, 8274BC, 8274BD, 8275AA, 8275AB, 8275AC, 8275AD,
8275AE, 8275AG, 8275AH, 8275AJ, 8275AK, 8275AL, 8275AN, 8275AP, 8275AR, 8275AT,
8277AN, 8277AP, 8277AZ, 8281AA, 8281AB, 8281AC, 8281AD, 8281AE, 8281AG, 8281AH,
8281AJ, 8281AK, 8281AL, 8281AM, 8281AN, 8281AP, 8281AR, 8281AS, 8281AT, 8281AV,
8281AW, 8281AX, 8281AZ, 8281BA, 8281BB, 8281BC, 8281BG, 8281BH, 8281BJ, 8281BK,
8281BL, 8281BM, 8281BN, 8281BP, 8281BR, 8281BS, 8281BV, 8281BW, 8281BX, 8281BZ,
8281CA, 8281CB, 8281CC, 8281CD, 8281CE, 8281CG, 8281CH, 8281CJ, 8281CK, 8281CL,
8281CM, 8281CN, 8281CP, 8281CR, 8281CS, 8281CT, 8281CW, 8281CX, 8281CZ, 8281DA,
8281DB, 8281DC, 8281DD, 8281DE, 8281DH, 8281DJ, 8281DK, 8281DL, 8281DM, 8281DN,
8281DP, 8281DR, 8281DS, 8281DT, 8281DV, 8281DW, 8281DX, 8281DZ, 8281EA, 8281EB,
8281EC, 8281EE, 8281EG, 8281EH, 8281EJ, 8281EK, 8281EL, 8281EM, 8281EN, 8281EP,
8281ER, 8281ES, 8281ET, 8281EV, 8281EW, 8281EX, 8281EZ, 8281GB, 8281GC, 8281GD,
8281GE, 8281GG, 8281GH, 8281GJ, 8281GK, 8281GL, 8281GM, 8281GN, 8281GP, 8281GR,
8281GS, 8281GT, 8281GX, 8281GZ, 8281JA, 8281JC, 8281JD, 8281JE, 8281JG, 8281JH,
8281JJ, 8281JK, 8281JS, 8281JT, 8281JW, 8281JX, 8281JZ, 8281PA, 8281PB, 8281PC,
8281PD, 8281PE, 8281PG, 8281PH, 8281PJ, 8281PK, 8281PM, 8281PN, 8281PP, 8281PR,
8281PS, 8281PT, 8281PV, 8281PX, 8281PZ, 8281RA, 8281RB, 8281RC, 8281RD, 8281ZA,
8281ZB, 8281ZC, 8281ZD, 8281ZE, 8281ZG, 8281ZH, 8281ZJ, 8281ZK, 8281ZL, 8281ZM,
8281ZN, 8281ZP, 8281ZR, 8281ZS, 8281ZT, 8281ZV, 8281ZW, 8281ZX, 8281ZZ, 8291PW,
8291RD, 8293PA, 8293PB, 8293PC, 8293PD, 8293PE, 8293PG, 8294PA, 8294PB, 8294PC,
8294PD, 8294PE
Update vanuit DeltaFiber:
Inmiddels is de storing opgelost en zijn onze FTTH diensten hersteld.
Referentienummer : 23 09 02719
Start tijdstip uitval : 29-09-2023 08:45 Einde tijdstip uitval : 29-09-2023 10:30 Rootcause : Stroomstoring, aggregaat is op locatie aangesloten en onze apparatuur is weer terug online
Onze excuses voor het ongemak.
Weserve netwerkteam
Overzicht gepland onderhoud
I
In de nacht van 25 september 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 04 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 02 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 29 september 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 06 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 12 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 11 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 90 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 19 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 150 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 27 september 2023 zal onze toeleverancier Ziggo onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 60 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 28 september 2023 zal onze toeleverancier Ziggo onderhoud uitvoeren.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 60 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 26 september 2023 zal onze toeleverancier Ziggo onderhoud uitvoeren.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 06:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 60 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van 9 oktober 2023 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. Dit onderhoud betreft een software update.
De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van 30 minuten.
Voor vragen kunt u telefonisch of via een ticket contact opnemen met onze Support afdeling
In de nacht van donderdag 19 op 20 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons MV3/Coligo platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet.
Ons excuses voor het ongemak.
In de nacht van donderdag 5 op 6 oktober zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons MV3/Coligo platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten.
Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet.
Ons excuses voor het ongemak.
In de nacht van maandag 25 op dinsdag 26 september zullen wij spoedonderhoud uitvoeren op ons platform. In dit onderhoud wordt gewerkt aan de stabiliteit van Operator
Wij starten om 21:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 00:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zullen er geen onderbrekingen plaatsvinden.
In de nacht van dinsdag 26 op 27 september zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons RTP-engine. In dit onderhoud zullen wij een update uitvoeren.
Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 1:30 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zullen er geen onderbrekingen plaats vinden.
WIKI en FAQ
Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!
Informatievoorziening
Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.
- WeServe status: http://status.weserve.nl
- EnReach status: https://nl.enreach-service.com/
- Storingen KPN: https://kpn.com/service/storingen.htm
Neem contact op met Voicedata
Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.