Nieuws

  • Waar moet ik aan denken bij zakelijke telefonie?

    17/08/2017 | Nieuws

    De einddatum van ISDN is vastgesteld. Veel organisaties maken op dit moment nog gebruik van de technologie, maar zullen dus moeten overstappen op een nieuwe oplossing. Dit zorgt voor twijfel en onzekerheid. Veel organisaties zijn huiverig voor een overstap, terwijl dit helemaal niet nodig is. Een goede voorbereiding en advies zorgen helpen bij een soepele […]

  • Roaming en Billshock

    10/08/2017 | Nieuws

    Met de vakantie in het achterhoofd is het verstandig nog één keer goed op een rijtje te hebben wat er nu wel en niet binnen uw bundel valt. Het gevaar van een hoge telefoonrekening is door de afschaffing van de roamingtarieven namelijk niet volledig weggenomen. Als gebruiker heeft u altijd de eindverantwoordelijkheid voor uw eigen […]

  • ISDN stopt. Wat nu?

    03/08/2017 | Nieuws

    KPN heeft aangekondigd te gaan stoppen met het aanbieden van ISDN1, enkelvoudige en meervoudige ISDN2 en meervoudige PSTN diensten. Vanaf 1 september 2019 zullen al deze verbindingen niet meer ondersteund worden. Voor de uitgebreidere ISDN-verbindingen (15/20/30) geldt een einddatum van 1 januari 2021. In de nabije toekomst zullen alle bedrijven dus de overstap moeten maken […]

  • Glasvezel Zakelijk Deventer

    28/07/2017 | Nieuws

    Glasvezel Zakelijk Deventer – Actietarieven Voicedata heeft speciaal voor bedrijventerreinen in Deventer actietarieven voor Internet over Glasvezel. Naast de scherp geprijsde abonnementen bieden wij u gratis installatie t.w.v. €250,00 excl. BTW.  Als eindgebruiker betaalt u €129,00 per maand excl. BTW voor een 1Gbps vastrecht aansluiting, daarnaast heeft u een internetfeed nodig via een dienstenaanbieder als Voicedata. […]

  • Roam Like Home

    18/05/2017 | Nieuws

    Vanaf 15 juni 2017 is het voor telecomproviders in Europa verboden om hogere kosten te rekenen voor bellen, smsen en data verbruiken in het buitenland. Waar deze kosten vorig jaar al werden genormaliseerd, is het nu tijd voor de laatste stap. Het volledige gelijktrekken van de kosten. Hoe Voicedata omgaat met deze wetgeving kunt u […]

  • Unieke integratie Skype for Business en Managed Voice

    02/05/2017 | Nieuws

    De samenwerking tussen SoftApp-distribution en Voicedata heeft geleid tot een unieke integratie van twee systemen: Skype for Business en Managed Voice. Door de combinatie van één van de meest moderne (hosted) telefooncentrales met Office 365 is een hybride vorm ontstaan die het beste van twee werelden combineert. Hiermee laat Voicedata opnieuw zien vooruit te denken […]

  • Nieuwe wetgeving 0900-nummers

    04/04/2017 | Nieuws

    Het Europese hof heeft kortgeleden besloten dat het bellen naar bijvoorbeeld een klantenservice niet duurder mag zijn dat het normale beltarief. De nieuwe regelgeving zal worden overgenomen door het Nederlandse Ministerie van Economische zaken. Dit houdt in dat de regels voor 0900-nummers verder zullen worden aangescherpt. Vanaf 1 juli 2017 gaat de nieuwe wetgeving in […]

  • Vanaf nu live: IPVPN

    09/03/2017 | Nieuws

    IPVPN is per direct beschikbaar. Met IPVPN koppelt u verschillende locaties van uw eindklant aan elkaar ten behoeve van de veiligheid en beschikbaarheid van data over de gedeelde infrastructuur. Doordat er gebruik wordt gemaakt van een privé-netwerk tussen de locaties van uw klant is het dataverkeer beveiligd. Alle type verbindingen in het EWAN-portfolio van Voicedata […]

  • Geen lijnkaping bij Voicedata

    02/03/2017 | Nieuws

    In een item van de NOS waarschuwde de Autoriteit Consument en Markt voor zogenaamde ‘lijnkaping’ of  ‘slamming’. Steeds vaker zijn ondernemers doelwit van deze praktijken, waarbij nummers ongewild worden overgenomen door telecomproviders. Ondernemers komen hierdoor vast te zitten aan een nieuw telefoonabonnement. Door de Nederlandse wetgeving volstaat bij ondernemers mondelinge toestemming, waardoor dit soort ‘telecomcowboys’ […]

  • VANAD Aloha

    15/02/2017 | Nieuws

    De functionaliteiten van onze hosted telefooncentrale (Managed Voice) zijn zeer uitgebreid. Voor de meeste bedrijven zelfs meer dan voldoende om een mooie bereikbaarheidsplanning op te zetten. Door middel van wachtrijen, doorschakelingen, groepen en een tijdsplan kunnen veel van onze klanten een nummerplan maken dat exact past bij de wensen van de organisatie. Echter, soms gaan […]


Contact Voicedata

Op dit moment is de live chat niet online, stuur uw bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wenst u snel uitleg over een dienst van Voicedata? Wij helpen u direct!

Klik ENTER om te chatten