Telefonie voor restaurants
In een restaurant draait het om kwaliteit én snelheid. Niet alleen willen klanten kunnen genieten van lekker eten, ze willen ook niet te lang wachten op hun maaltijd. Voor telefonie geldt precies hetzelfde. Als restaurant wil je (potentiële) klanten goed én snel te woord kunnen staan. Met het alles in 1 telefonie pakket van Voicedata regel je de telefonie van jouw restaurant in één handig en overzichtelijk systeem.
VoIP: de ideale telefonie oplossing voor elk restaurant
Voor onze alles in 1 telefonie pakketten voor restaurants maken we gebruik van Voice-over-IP (VoIP). Dat is bellen via internet, een voordelige en flexibele telefonie oplossing. Ideaal voor restaurants die zich geen zorgen willen maken over hun bereikbaarheid.
De voordelen van VoIP voor restaurants
Altijd bereikbaar
Als restaurant wil je altijd bereikbaar zijn. Zowel voor klanten die een plaatsje willen reserveren in je restaurant, als voor bellers die maaltijden willen afhalen (mits je dat aanbiedt natuurlijk). Daarnaast heb je als restauranteigenaar ook vaak telefonisch contact met leveranciers. Nooit meer een telefoontje mislopen? Met VoIP verzamel je je telefonie in één overzichtelijk en betrouwbaar systeem. Ook met je zakelijke nummer ben je voortaan gewoon onderweg bereikbaar. En even niet gestoord worden tijdens een belangrijke afspraak? Dan schakel je eenvoudig doorschakeling in naar je voicemail.
Voordelig
Naast dat je met VoIP altijd bereikbaar bent, is het ook een hele voordelige manier om de telefonie van je restaurant te organiseren. Voor het grootste gedeelte van gesprekken wordt namelijk gewoon gebruik gemaakt van internet. Zelfs internationale gesprekken zorgen zo niet meer voor torenhoge belkosten én intern bellen is altijd gratis. Ook wanneer jouw restaurant meerdere vestigingen heeft.
Gebruiksvriendelijk en flexibel systeem
Daarnaast is het voordeel van VoIP dat het een flexibel en gebruiksvriendelijk systeem is. Lastige updates en installaties behoren voortaan tot het verleden en instellingen pas je eenvoudig zelf aan. VoIP wordt namelijk geheel in de cloud beheerd. Is je restaurant gesloten, bijvoorbeeld in verband met vakantie? Dan pas je eenvoudig je keuzemenu aan. Zo bespaar je als restauranteigenaar tijd én blijf je goed bereikbaar. Wil je nog efficiënter werken? Kies dan voor een koppeling tussen je telefonie en CRM-systeem.
CRM koppeling met telefonie restaurant
Een koppeling tussen het CRM-systeem van je restaurant en je telefoniesysteem zorgt er namelijk voor dat je altijd de juiste contactgegevens bij de hand hebt. Niet alleen werk je zo efficiënter, omdat je meteen ziet wie je belt, je bent ook snel bij andere relevante gegevens zoals notities. Vanaf nu kan eigenlijk elke medewerker de telefoon aannemen of doorschakelen naar een collega. Meer lezen over de voordelen van een CRM koppeling met je telefoniesysteem? Dat kan hier!
Alles in 1 telefonie voor restaurants via Voicedata
Je nooit meer zorgen maken over het telefoniesysteem van je restaurant? Kies dan voor het alles in 1 telefoniepakket van Voicedata. Al onze abonnementen zijn maandelijks opzegbaar en een alles in 1 pakket is al verkrijgbaar vanaf slechts €8,- per maand. Zowel overstappen met je huidige nummer(s) als het aanvragen van nieuwe nummers is mogelijk. Meteen de perfecte telefonie oplossing voor jouw restaurant vinden? Stel dan hier zelf jouw ideale alles in 1 pakket samen en ontvang van ons een vrijblijvende offerte.
Eerst meer weten over VoIP of Voicedata? Neem eens contact met ons op – dan we vertellen je graag meer!