skype for business als telefooncentrale
De hosted oplossing van Voicedata maakt het mogelijk voor organisaties die gebruik maken van Office 365 (Business Premium, E3, E5) Skype for Business in te zetten als volwaardige telefooncentrale in de cloud.
Wat maakt ons uniek
- PSTN toegang overnemen van Microsoft, waardoor telefoniediensten altijd via Voicedata lopen
- SIP Trunk koppeling waardoor klanten haar eigen telefoonnummers kunnen blijven behouden
- Migratie van Skype for Business van online naar private hosted, waardoor er extra telefoonfuncties beschikbaar komen
- Extra applicaties en diensten als Contact Center, PC Bedienpost, Mobile presence, Automated Attendant en CTI toepassingen
- Prijs per user met maandelijks opzegbare contracten
Skype for Business functionaliteiten
- Gebruik Skype for Business ook als telefoon
- Voicemail voor iedere user, ook in Outlook/Exchange
- Iedere gebruiker bereikbaar op rechtstreeks en intern nummer
- Routeer gesprekken naar collega’s bij bezet of geen antwoord
- Vergader via audio, video of chat
Skype for Business premium functionaliteiten
- Mobile Presence: laat zien of een collega mobiel in gesprek is
- Auto Attendant: Keuzemenu of gesloten melding op hoofdnummer(s)
- Service Center: Contactcenter oplossing via Skype for Business