Voicedata in de retailbranche
Optimale bereikbaarheid voor alle vestigingen
Voicedata heeft de oplossing wanneer uw bedrijf beschikt over verschillende vestigingen. Door alle vestigingen over te laten stappen op VoIP kan er een centrale oplossing worden gefaciliteerd tussen alle vestigingen. Door alle vestigingen over te zetten op Managed Voice en te voorzien van eigen user met een eigen telefoonnummer wordt zowel de interne als de externe bereikbaarheid geoptimaliseerd. Doordat alle vestigingen zich in dezelfde centrale bevinden is het interne telefoonverkeer binnen de onderneming kosteloos, evenals de doorschakeling binnen de onderneming. Dit bespaart u aanzienlijk op de maandelijkse kosten.
Door een centrale oplossing te bieden voor al uw vestigingen geniet u niet alleen van het kosteloze onderlinge belverkeer, maar ook van de overzichtelijkheid. Doordat u alles heeft ondergebracht bij een partij kunt u snel hulp krijgen bij het voordoen van een probleem of wanneer er onderhoud gewenst is. Bij Voicedata geniet u van remote service en 24×7 calamiteitendienst, geheel gratis natuurlijk. Door het onderbrengen van alle vestigingen bij een provider, ontvangt u een overzichtelijke factuur voor al uw filialen.
Deze retaillers gingen u al voor:
Voicedata heeft met haar case bij de Wibra een award gewonnen. Namelijk de Best Business Case Award van Voiceworks. Wilt u hier meer over te weten komen, klik dan op deze link: Wibra & Voicedata.
Vast-mobiel integratie
Door vestigingen en/of werknemers te voorzien van een Vast-mobiel integratie (Managed Mobile) zorgt ervoor dat de functionaliteiten van vaste telefonie direct beschikbaar zijn voor deze vestigingen en/of werknemers. Uw mobiele telefoon maakt direct deel uit van uw telefooncentrale en u beschikt direct over alle telefooncentrale functionaliteiten op uw mobiele toestel. Hierdoor kunnen werknemers of filialen op een andere locatie alsnog kosteloos bellen binnen de onderneming.
Wanneer u gebruik maakt van de Vast-mobiel integratie belt u via het gsm-netwerk van de mobiele device en hoeft u geen investeringen te doen in hardware of internetverbindingen. En bent u ook niet afhankelijk van verbinding op locatie.
Wanneer er een storing mocht optreden kan er automatisch gerouteerd worden naar het hoofdkantoor of naar een van de andere vestigingen. Hierdoor geniet u van optimale bereikbaarheid en bent u altijd bereikbaar voor uw klanten.
Omdat alle vestigingen aangesloten zijn op een telefooncentrale heeft u ook een centraal beheerportaal voor alle vestigingen. Hierdoor houdt u het overzichtelijk en zijn er gemakkelijk aanpassingen aan te brengen. Onze abonnement zijn maandelijks opzegbaar en aanpasbaar.
Voordelen Managed Mobile:
- Tijdsbesparing beheer telefonie en internet
- Dagelijks aanpasbaar, ultieme flexibiliteit
- Alle kosten voor alle locaties overzichtelijk op 1 factuur
- Optimale bereikbaarheid op zowel intern als extern
- Flinke maandelijkse kostenbesparing
- Investeringen in nieuwe telefoonoplossing worden hierdoor zo laag mogelijk gehouden
- Online beheer vanuit 1 login voor alle locaties