Uw bereikbaarheid, uw keuze

Bepaal zelf wanneer en hoe u bereikbaar wilt zijn

De Dash-app is beschikbaar voor Android en iOS (iPhone) toestellen en geeft u een indicatie van het verbruik en de kosten van uw mobiele abonnement en inzicht in uw voicemails. Daarnaast kunt u een afzendernummer en een doorschakeling instellen en een begroeting voor uw voicemail opnemen en instellen. Voor Apple toestellen is de Dash-app beschikbaar vanaf iOS versie 7.x. Voor Android toestellen is de Dash-app beschikbaar vanaf Android 4.0.x (Ice Cream Sandwich). Het is mogelijk om de Dash-app te openen op een tablet, maar aangezien de app niet is aangepast voor gebruik op tablets raden wij dit af.

Inloggen

Om in te loggen heeft u een web user nodig. Voicedata of de beheerder binnen uw bedrijf kan deze voor u aanmaken. Nadat u bent ingelogd zult u een disclaimer te zien krijgen. Om de app te kunnen gebruiken dient u hiermee akkoord te gaan. Elke keer als u inlogt zult u opnieuw akkoord moeten geven.

Via het instellingen menu in de Dash-app kunt u instellen of u wel of niet automatisch in wilt loggen. U kunt hier ook uitloggen. Daarnaast zal de app u vragen om toegang tot uw contacten (uw telefoonboek). Dit is nodig om doorschakelingen in te kunnen stellen naar nummers uit uw telefoon. De app is niet offline beschikbaar, u dient verbinding te hebben met mobiel internet om de Dash-app te kunnen gebruiken.

Gebruik van de Dash App

Het beginscherm van de app is het Dashboard. Hierop ziet u alle informatie die u in de app in kan stellen of ingesteld hebt. U ziet van boven naar beneden de volgende items:

1) Het aantal dagen voordat uw nieuwe bundel/abonnement in gaat.

2) Hoeveel van uw bundel/abonnement u tot op heden hebt verbruikt.

3) Het aantal nieuwe voicemails wat u heeft en nog niet hebt beluisterd.

4) Het afzendernummer wat u op dit moment meezendt als u iemand belt indien u niets via Reach in hebt gesteld.

5) De doorschakeling die u aan heeft staan.

Door het scherm naar beneden te swipen kunt u zien wanneer de gegevens voor het laatst ververst zijn en de gegevens verversen.

Indien u 2 nummers op uw simkaart gebruikt en in Reach uw standaardprofiel actief is, kunt u hier uw afzendernummer wijzigen. Het vinkje achter een nummer geeft aan welk nummer u meezendt wanneer u iemand belt.

Nadat u uw afzendernummer hebt gewijzigd zult u een sms ontvangen met een bevestiging. Het is niet mogelijk om het ontvangen van deze sms uit te schakelen.