Upgrade Managed Voice 2

In de zomermaanden van 2023 upgraden wij alle Managed Voice 2 telefooncentrales naar Managed Voice 3!

  • Upgrade naar de meest moderne oplossing
  • Coligo Softphone direct gratis beschikbaar

Lees verder

Wij gaan jouw Managed Voice 2 omgeving upgraden!

In de zomermaanden van 2023 upgraden wij alle Managed Voice 2 telefooncentrales van onze klanten die hier gebruik van maken, naar de toekomstbestendige Coligo Grid (Managed Voice 3) omgeving. Niet alleen op gebied van veiligheid en security een must, maar ook enorm veel extra mogelijkheden voor flexwerken, thuiswerken en bellen vanaf je PC of laptop zijn direct beschikbaar.

Waarom doen we dit?

Om ervoor te zorgen dat je gebruik blijft maken van een stabiele, veilige en toekomstvaste oplossing welke voorziet in het nieuwe werken. Flexwerken en ook thuiswerken wordt hierdoor makkelijker met behoud van de bereikbaarheid.

Wat merk je hiervan?

Eigenlijk helemaal niets, want wij doen de upgrade buiten kantoortijden waardoor je hiervan geen hinder ondervindt. De upgrade neemt niet meer dan 30 minuten in beslag en na de upgrade ben je gewoon weer bereikbaar zoals je dat bent gewend.

Administratief
Het enige wat jouw administratie zou kunnen opvallen is dat de aantallen op de eerstvolgende maandfactuur wat afwijken. Dat komt omdat we de facturatie moeten stoppen voor de oude MV2 gebruiker en weer moeten starten voor de nieuwe MV3 gebruiker. Dit is te controleren vanaf pagina 2 of 3 van de factuur waarin de specificaties per gebruiker keurig vermeldt staan. Je zult zien dat de einddatum en startdatum matchen en dat er creditregels zijn aangemaakt voor eventueel vooruitbetaalde kosten.

Wat levert het op?

Een complete en toekomstvaste telefonie oplossing voorzien van alle communicatie en bereikbaarheidsmogelijkheden. We voegen namelijk de Coligo Desktop applicatie gratis toe!

Wat verandert er?

Waarschijnlijk merk je helemaal geen verschil na de upgrade. De telefooncentrale en routeringen werken nog precies zoals het stond ingesteld en je gewend bent. Toch veranderen er 2 dingen:

  1. Direct doorverbinden gaat voortaan via #* <intern nummer> # in plaats van * <intern nummer> #
  2. Doorverbinden met ruggespraak gaat voortaan via ## <intern nummer> # in plaats van * <intern nummer> #

Laatst bijgewerkt:

Auteur: Xander

Xander is commercieel directeur bij Voicedata en deelt graag zijn kennis en ervaringen op gebied van VoIP, mobiel en internet met (potentiƫle) zakelijke gebruikers.