Houd je dataverbruik in de gaten met coligo reach

Installeren Coligo Reach

Allereerst download je de Reach applicatie in de bekende appstores (hieronder de links)

Vervolgens open je de applicatie en log je in met je e-mailadres + het wachtwoord die je van Voicedata hebt ontvangen.

Heb je geen inloggegevens voor je abonnement? Bel ons op 074-7113660 of stuur een e-mail naar support@voicedata.nl met het verzoek om de gegevens te ontvangen, zorg ervoor dat je ook je mobiele nummer in de e-mail vermeldt zodat we de inlog aan het juiste abonnement kunnen koppelen.

Check je verbruik in de Reach app

Met de Coligo Reach app krijg je inzicht in het verbruik van je data- en belbundel. De tegel ‘Usage’ (Verbruik) op het dashboard van de Coligo Reach App geeft precies weer wat je verbruikte data, beltijd en SMS-berichten in de huidige periode zijn. Door dit in de gaten te houden kom je niet voor onverwachte buiten bundel kosten te staan. De tegel geeft daarnaast weer wat de resterende dagen zijn totdat je nieuwe bundel ingaat. Wanneer je een onbeperkte bundel hebt, wordt het aantal resterende eenheden weergegeven als oneindig.

Onderdeel van een bedrijfsdatabundel? (Snoep mee, maar let wel op!)
Het verbruik wat je ziet is gebaseerd op de databundel van je mobiele abonnement. Wanneer het abonnement onderdeel is van een bedrijfsbundel dan is het mogelijk om “mee te snoepen” uit de totale bedrijfsdatabundel. Let er wel op dat dit natuurlijk niet onbeperkt is, wanneer je wil weten of er nog genoeg ruimte is in de bedrijfsdatabundel check dit in onze operator of bel met onze servicedesk op 074-7113660.

 

Stel je bereikbaarheid in via REACH

In Coligo REACH is de bereikbaarheid in te stellen. In REACH kunnen verschillende profielen worden aangemaakt op basis van tijden en dagen. Deze vormen vervolgens een standaard weekconfiguratie, die op elk moment kan worden gewijzigd via een widget. Een profiel ‘Lunch’ kan bijvoorbeeld handig zijn om tijdens etenstijd naar de voicemail te routeren, terwijl een ‘Vergader’-profiel gebruikt kan worden om alle gesprekken door te sturen naar een bepaalde collega.

Daarnaast is het ook mogelijk om een selectie te maken op basis van contact(groep)en. Hiermee is een scheiding te maken tussen privécontacten en zakelijke contacten. Zo weet je zeker dat dat ene belangrijke privételefoontje wel doorkomt, ondanks je ‘Vergader’-profiel.