Contact Connect

Contact Connect maakt het mogelijk om uw Managed Voice bereikbaarheid te integreren met uw CRM-, ERP-pakket of contactendatabase. De applicatie wordt aangeboden in twee varianten, te weten Contact Connect en Contact Connect Advanced.

Contact Connect Standaard

De standaardversie van Contact Connect is onderdeel van Managed Voice en is voor gebruikers direct te gebruiken nadat de Contact Connect Client is gedownload en geïnstalleerd. Downloaden kan vanuit onze online portaal Operator en de installatie is daarnaast meteen op te starten. Na installatie kan worden ingelogd met de bijbehorende Voicedata webgebruiker (deze kan worden aangevraagd bij Voicedata).

De meest voor de hand liggende functionaliteit om uit te bellen naar een telefoonnummer vanuit een webbrowser of Windowsapplicatie is door middel van Select-to-dial. Door een telefoonnummer te selecteren met de muis (het telefoonnummer wordt dan blauw) en vervolgens op de ingestelde sneltoets te drukken, gaat de Managed Voice extensie bellen naar het telefoonnummer. Standaard staat de sneltoets ingesteld op de PAUZE-toets, maar deze is naar eigen wens te configureren op een andere toets. Daarnaast is het afzendernummer van inkomende gesprekken te zien in een Windows notificatie.

Contact Connect Advanced

Contact Connect Advanced wordt aangeboden als add-on op Managed Voice van Voicedata en is alleen in combinatie met Managed Voice van Voicedata te gebruiken. Na het installeren van de applicatie op uw computer of laptop worden inkomende gesprekken herkend en indien het telefoonnummer voorkomt in uw contacten database wordt de naam/bedrijfsnaam in een notificatie getoond. De notificatie kunt u zelf naar wens instellen, zo kunt u als autobedrijf bijvoorbeeld het kenteken zichtbaar laten maken in de notificatie.

In een groot aantal ERP of CRM-pakketten is het zelfs mogelijk om middels een klik op de notificatie meteen de juiste klantenkaart te openen. Dit bespaart kostbare tijd voor medewerkers en klanten. Bovendien wordt verwarring wegens bedrijfs- of klantnaam voorkomen.