voip voor grootzakelijk

optimaliseer en beheer de bereikbaarheid van uw medewerkers en verhoog de efficiency door koppelingen te realiseren met crm of Microsoft Teams

  • Altijd een voorstel en advies op maat
  • Hosted VoIP, PBX en contactcenter opties
  • Microsoft Teams Telefonie gecertificeerd

Meer over grootzakelijk Onze voordelen

VoIP voor grootzakelijk

altijd een perfect passende oplossing tegen de beste tarieven, voorwaarden en onze sublieme support

VoIP op maat

Voicedata biedt VoIP oplossingen vanuit de cloud of op locatie, op maat gemaakt voor uw organisatie

Kostenbesparend

Door te kiezen voor slimme toepassingen verhoogt u de productiviteit en verlagen wij de kosten

Koppel CRM en Teams

Optimaliseer het nieuwe werken door een CRM-pakket te koppelen en Microsoft Teams te gebruiken

Voordelen VoIP voor Grootzakelijk

VoIP voor grootzakelijk kent veel voordelen ten opzichte van standaard ingerichte systemen

Beheer zelf uw bereikbaarheid

Beheer zelf uw bereikbaarheid in ons online portaal Operator. Pas nummerplannen, wachtrijen en tijdsconfiguraties aan en beslis zelf hoe u bereikbaar bent. Uiteraard blijft Voicedata altijd beschikbaar voor advies en support op het moment dat u twijfelt over de juiste instellingen. Maximale controle wanneer u dit wilt, advies en hulp wanneer u er om vraagt.

  • Altijd bereikbaar voor advies
  • Kosteloze support
  • Zelf aanpassingen doen in uw centrale
  • Maximale controle

Realiseer besparingen in kosten

Realiseer besparingen in kosten als Grootzakelijke klant bij Voicedata. Grootzakelijke bedrijven met meerdere locaties kunnen flink hoge belkosten hebben door het onderlinge verkeer, vooral wanneer afdelingen die veel contact met elkaar hebben op verschillende plekken zitten en niet via hetzelfde systeem bellen. Bij Voicedata komen al deze vestigingen in één systeem te staan, waardoor zij onderling kosteloos kunnen bellen – zelfs wanneer vestigingen in het buitenland zijn gekoppeld!

Met de totaaloplossing van Voicedata heeft u bovendien een uitstekende Return on Investment. Ten opzichte van ISDN bespaart u al gauw meer dan 50%. De eenmalige investering in IP-toestellen is dan ook vlot terugverdiend.

  • Geen grote investeringen
  • Uitstekende Return on Investment
  • Geen belkosten tussen vestigingen

Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers

Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers door slim gebruik te maken van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Een structuur met keuzemenu begeleid bellers automatisch naar de juiste afdeling, wachtrijen maken het mogelijk voor meerdere werknemers om snel op te nemen en de wachttijd van een beller te verminderen. Een koppeling met uw CRM pakket brengt bovendien snel de juiste klantkaart naar boven; ook hier kan tijd worden gewonnen!

Krijg inzicht in uw telefoniegebruik

Krijg inzicht in uw telefoniegebruik via de CDR en bijvoorbeeld wachtrij-statistieken. Ook is het mogelijk om relevante data te bekijken en te downloaden. Voor grootzakelijke bedrijven is nuttige managementinformatie als gespreksduur, gemiddelde wachttijden en gespreksopname handig om verder te besparen of bij te sturen waar nodig. De besparing komt dus van twee kanten: de kostenkant, maar ook zeker in efficiency.

  • Neem gesprekken op om werknemers te trainen
  • Meet de gemiddelde wachttijd
  • Vergelijk collega’s op hun prestaties, niet op gevoel
  • Bespaar op kosten én verbeter efficiency

Samenvatting voordelen

  • Betalen per beschikbare lijn
  • Onderling gratis bellen
  • Locaties onderling koppelen
  • Directe koppeling naar ons datacenter
  • Koppeling met uw CRM-pakket
  • Maatwerkoplossingen
  • Meerdere telefonie oplossingen
  • Flexibiliteit, maandelijks aanpasbaar
  • Totaalleverancier
  • Één aanspreekpunt voor uw bereikbaarheid

gratis advies van Xander

Xander Dekker is VoIP specialist en adviseert dagelijks  organisaties bij het kiezen van de juiste oplossing.

Boek een meeting met Xander

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden

daarom grootzakelijk

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en hiermee één van de meest ervaren spelers die volledig op VoIP gefocust is.

gecertificeerd voor telefonie en contactcenter
Voicedata is gecertificeerd voor verschillende telefoniesystemen als hosted voip, teams telefonie, maar ook verschillende PBX-en en contactcenter software.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (DSL, Fiber, GSM, Corporate Numbers) dat volledig aansluit op uw wensen.

Ontvang een offerte