VoIP voor Grootzakelijk

Grootzakelijke bedrijven hebben andere uitdagingen dan ZZP en MKB. Kostenbesparingen en tijdbesparing zijn voor elk bedrijf van belang. Maar met betrekking tot (telefonische) bereikbaarheid verschillen de wensen en eisen. Rechtstreekse bereikbaarheid van afdelingen of personen of het koppelen van meerdere vestigingen kunnen van cruciaal belang zijn op grootzakelijk gebied. Het inrichten van het juiste nummerplan en de gewenste configuratie vergen vaak meer creativiteit en kennis. Hier kan Voicedata perfect in adviseren, ons platform staat de meest ingewikkelde bereikbaarheidsconfiguraties toe.

Beheer zelf uw bereikbaarheid

Beheer zelf uw bereikbaarheid in ons online portaal Operator. Pas nummerplannen, wachtrijen en tijdsconfiguraties aan en beslis zelf hoe u bereikbaar bent. Uiteraard blijft Voicedata altijd beschikbaar voor advies en support op het moment dat u twijfelt over de juiste instellingen. Maximale controle wanneer u dit wilt, advies en hulp wanneer u er om vraagt.

  • Altijd bereikbaar voor advies
  • Kosteloze support
  • Zelf aanpassingen doen in uw centrale
  • Maximale controle

Realiseer besparingen in kosten

Realiseer besparingen in kosten als Grootzakelijke klant bij Voicedata. Grootzakelijke bedrijven met meerdere locaties kunnen flink hoge belkosten hebben door het onderlinge verkeer, vooral wanneer afdelingen die veel contact met elkaar hebben op verschillende plekken zitten en niet via hetzelfde systeem bellen. Bij Voicedata komen al deze vestigingen in één systeem te staan, waardoor zij onderling kosteloos kunnen bellen – zelfs wanneer vestigingen in het buitenland zijn gekoppeld!

Met de totaaloplossing van Voicedata heeft u bovendien een uitstekende Return on Investment. Ten opzichte van ISDN bespaart u al gauw meer dan 50%. De eenmalige investering in IP-toestellen is dan ook vlot terugverdiend.

  • Geen grote investeringen
  • Uitstekende Return on Investment
  • Grote besparing ten opzichte van ISDN
  • Geen belkosten tussen vestigingen

Voordelen Grootzakelijk

  • Betalen per beschikbare lijn
  • Bespaar 50%-70% t.o.v. ISDN
  • Onderling gratis bellen (mobiel – locaties)
  • Locaties onderling koppelen
  • Directe koppeling naar ons datacenter
  • Koppeling met uw CRM-pakket
  • Maatwerkoplossingen
  • Meerdere telefonie oplossingen
  • Flexibiliteit, maandelijks aanpasbaar
  • Totaalleverancier
  • Één aanspreekpunt voor uw bereikbaarheid

Krijg inzicht in uw telefoniegebruik

Krijg inzicht in uw telefoniegebruik via de CDR en bijvoorbeeld wachtrij-statistieken. Ook is het mogelijk om relevante data te bekijken en te downloaden. Voor grootzakelijke bedrijven is nuttige managementinformatie als gespreksduur, gemiddelde wachttijden en gespreksopname handig om verder te besparen of bij te sturen waar nodig. De besparing komt dus van twee kanten: de kostenkant, maar ook zeker in efficiency.

  • Neem gesprekken om werknemers te trainen
  • Meet de gemiddelde wachttijd
  • Vergelijk collega’s op hun prestaties, niet op gevoel
  • Bespaar op kosten én verbeter efficiency

Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers

Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers door slim gebruik te maken van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Een structuur met keuzemenu begeleid bellers automatisch naar de juiste afdeling, wachtrijen maken het mogelijk voor meerdere werknemers om snel op te nemen en de wachttijd van een beller te verminderen. Een koppeling met uw CRM pakket brengt bovendien snel de juiste klantkaart naar boven; ook hier kan tijd worden gewonnen!