Telefooncentrale

Voicedata heeft voor elke bedrijfssituatie een passende VoIP telefooncentrale. Wij denken met u mee over de ideale oplossing om uw telefonie zo efficiënt mogelijk te organiseren en de juiste telefooncentrale te kiezen. Heeft u werknemers die steeds op een andere vestiging werken of vaak in het buitenland zijn? Wij adviseren u over de mogelijkheden waarbij uw medewerkers overal onder hetzelfde nummer bereikbaar zijn.

Voordelen Voicedata telefooncentrale

  • Remote aanpassingen zijn altijd mogelijk
  • Onderhoud bij dezelfde partij die de lijnen levert
  • Gratis (internationaal) bellen met uw nevenvestigingen
  • Zeer scherpe beltarieven

Telefooncentrale – Voicedata

  • 3CX Telefooncentrale
  • Avaya IP Office 500
  • Voicedata IPPBX
  • Hosted VoIP Telefooncentrale

“Voicedata levert bij ons de telefooncentrale voor ons Callcenter. De telefooncentrale biedt ons vele opties om ons callcenter zo goed mogelijk te beheren. De telefooncentrale is flexibel in te richten en de ondersteuning is perfect. Ze zijn altijd bereid ons te woord te staan!”

Voicedata heeft de beste standaard VoIP telefooncentrales en kan deze telefooncentrales aanpassen aan uw organisatie. Daardoor heeft u beschikking over een VoIP telefooncentrale voor 1 tot 1000 werkplekken op maat.

Door remote service te leveren op onze IP telefooncentrale is onze supportdienst altijd in staat om u op afstand te helpen met wijzigingen en om controles op uw telefooncentrale en telefonienetwerk uit te voeren.

Een koppeling met uw CRM-pakket

Een koppeling met uw CRM-pakket realiseren? Geen probleem, wij realiseren een koppeling zodat u kunt bellen met een klik van uw muis. Als u gebeld wordt ziet u direct in uw beeldscherm welke klant belt. Ook in andere situaties die maatwerk vereisen komt Voicedata met flexibele oplossingen.