Telefooncentrale

Telefooncentrale – VoIP

Voicedata heeft voor elke bedrijfssituatie een passende VoIP telefooncentrale. Wij denken met u mee over de ideale oplossing om uw telefonie zo efficiënt mogelijk te organiseren en de juiste telefooncentrale te kiezen. Heeft u werknemers die steeds op een andere vestiging werken of vaak in het buitenland zijn? Wij adviseren u over de mogelijkheden waarbij uw medewerkers overal onder hetzelfde nummer bereikbaar zijn.

Uw telefooncentrale koppelen met uw CRM-pakket? Geen probleem, zo kunt u bellen met een klik van uw muis en als u gebeld wordt ziet u direct in uw beeldscherm welke klant belt. Ook in andere situaties die maatwerk vereisen komt Voicedata met flexibele oplossingen.

“Voicedata levert bij ons de telefooncentrale voor ons Callcenter. De telefooncentrale biedt ons vele opties om ons callcenter zo goed mogelijk te beheren. De telefooncentrale is flexibel in te richten en de ondersteuning is perfect. Ze zijn altijd bereid ons te woord te staan!”

Voicedata heeft de beste standaard VoIP telefooncentrales en kan de telefooncentrale aanpassen aan uw organisatie. Daardoor heeft u beschikking over een op maat gesneden VoIP telefooncentrale voor 1 tot 1000 werkplekken.

Door remote-service te leveren op onze IP telefooncentrale is onze supportdienst altijd in staat om u op afstand te helpen met wijzigingen en om controles op uw telefooncentrale en telefonienetwerk uit te voeren.

 

Voordelen Voicedata

  • Remote aanpassingen zijn altijd mogelijk
  • Onderhoud bij dezelfde partij die de lijnen levert
  • Gratis (internationaal) bellen met uw nevenvestigingen
  • Zeer scherpe beltarieven

Informatie aanvraag

  • Uw naam(*)
  • Uw telnr
  • Werkplekken
Contact Voicedata

Op dit moment is de live chat niet online, stuur uw bericht en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wenst u snel uitleg over een dienst van Voicedata? Wij helpen u direct!

Klik ENTER om te chatten