Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

We ontvangen meldingen van problemen met Vodafone mobiel. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Nieuwe update volgt rond 20:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.

Er zijn opnieuw prestatieproblemen op het Vodafone-netwerk. Onze engineers onderzoeken het probleem samen met de leverancier. Volgende update volgt om 11:30 uur. Onze excuses voor het ongemak.

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van donderdag 4 op vrijdag 5 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobile platform. Tijdens dit onderhoud zullen wij een upgrade uitvoeren op ons IMS-platform. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 3:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat u een verminderde gesprekskwaliteit ervaart. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van donderdag 11 op vrijdag 12 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ook is het mogelijk dat er een verminderde werking is van andere Enreach Contact componenten. Ons excuses voor het ongemak

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden