Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Zojuist hebben we volgende melding van COIN ontvangen. Momenteel doet zich een storing voor op het COIN-platform Nummerportabiliteit. Dit kan invloed hebben op het versturen en ontvangen van porteerberichten via de REST API waardoor mogelijk vertraging optreedt. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u informeren. Excuses voor het ongemak.

We ontvangen meerdere klachten over het niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden via mobiel. Het probleem is in onderzoek, maar het lijkt gerelateerd aan de storing die door KPN is gemeld op hun eigen netwerk.

Op dit moment ervaren wij een storing op onze nederlandse SMSc. Dit heeft tot gevolg dat SMS berichten die worden verzonden naar mobiele gebruikers van Enreach niet aankomen op de handset. Deze berichten zullen ook later niet worden afgeleverd. Het versturen van berichten is ook niet mogelijk. Helaas is er op dit moment geen verwachte oplostijd. Om uiterlijk 14.00 zullen wij een nieuwe update plaatsen op de statuspagina.

Vanwege een vertraging in de verwerking van de CDR's is het op dit moment niet mogelijk om het facturatieproces te starten, we verwachten dat dit nog de hele dag zal duren. Er is geen impact op de verdere dienstverlening. Zodra er meer informatie is zullen we u hierover informeren. Onze excuses voor het ongemak.

We ervaren op dit moment een probleem met Sip registraties in onze dienstverlening. Wij onderzoeken deze meldingen met het grootste belang en zullen u rond 22:00 voorzien van een nieuwe update.

We ontvangen op dit moment meldingen van meerdere partners dat registratie op SIP-devices niet mogelijk is. Onze engineers onderzoeken de oorzaak. We zullen u rond 09:45 of eerder voorzien van een nieuwe update.

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van donderdag 27 op vrijdag 28 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ook is het mogelijk dat er een verminderde werking is van andere Enreach Contact componenten. Ons excuses voor het ongemak
In de nacht van donderdag 4 op vrijdag 5 december zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobile platform. Tijdens dit onderhoud zullen wij een upgrade uitvoeren op ons IMS-platform. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 3:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat u een verminderde gesprekskwaliteit ervaart. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van donderdag 27 op vrijdag 28 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ook is het mogelijk dat er een verminderde werking is van andere Enreach Contact componenten. Ons excuses voor het ongemak

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden