Mutatie mobiel abonnement
Mobiele abonnementen van Voicedata kennen geen meerjarig contract en zijn maandelijks opzeg- en aanpasbaar. Het formulier op deze pagina stelt je in staat om snel en eenvoudig een nieuw abonnement toe te voegen of een abonnement te termineren per eerst mogelijke datum.
Aanvraag nieuw abonnement
Bij het aanvragen van een nieuw mobiel abonnement verifieert een medewerker van Voicedata de aanvraag en wordt het nieuwe abonnement binnen 1 werkdag geactiveerd. Wij verifieren het contract en kiezen de standaard bundel binnen het contract of we kiezen voor de optie die qua kosten het beste uitpakt.
- Vul de laatste 6 cijfers van een simkaartnummer in van een simkaart die reeds in bezit is
- Geen simkaart in bezit? Typ dan Nieuwe simkaart OF Nieuwe eSIM in het betreffende veld
Na de aanvraag ontvang je een bevestiging per e-mail.
Opzeggen bestaand abonnement
Voor het opzeggen van een bestaand abonnement volstaat het invullen van het 06-nummer. Onze medewerkers verifiëren de terminatie op basis van e-mailadres, naam en uiteraard het 06-nummer. De opzegging vindt uiterlijk 1 maand na aanvraag van de terminatie plaats.
Gratis en geheel vrijblijvend advies?
Is het nog niet helemaal duidelijk en wil je gratis advies?
- Bel ons op 074-7113660
- Mail ons op sales@voicedata.nl
- Gebruik de livechat rechtsonderin je scherm!
Formulier mutatie mobiel