TOPdesk CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om TOPdesk te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in TOPdesk
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit TOPdesk
TOPdesk integratie VoIP
TOPdesk aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met TOPdesk en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met TOPdesk beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het TOPdesk CRM-pakket. Met TOPdesk kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit TOPdesk
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit TOPdesk
- Maak gespreksnotities en push deze naar TOPdesk
Hoe werkt de TOPdesk VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we TOPDesk CRM met jouw telefoonsysteem. Accelerate integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies TOPdesk CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de TOPdesk CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit TOPdesk
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit TOPdesk. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced TOPdesk VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in TOPdesk CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in TOPdesk? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities TOPdesk
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar TOPdesk. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in TOPdesk of het openen van de oproepnotitie in TOPdesk. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in TOPdesk. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit TOPdesk, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen TOPdesk CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit TOPdesk
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit TOPdesk
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de TOPdesk contactenkaart
De TOPdesk integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.