Salesforce CRM VoIP Integratie
Salesforce integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in SalesForce
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning in Salesforce
Salesforce en VoIP
Het koppelen van Salesforce met je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat Salesforce het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met Salesforce, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Salesforce CRM-pakket. Met Salesforce kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Salesforce
- Eenvoudig uitgaand bellen met Salesforce
- Maak gespreksnotities en push deze naar Salesforce
Salesforce biedt oplossingen van het hoogste niveau, perfect voor een bedrijf dat zijn klantrelaties wil versterken met een krachtige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing.
Hoe werkt de Salesforce met VoIP?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Salesforce CRM met jouw telefoonsysteem. Salesforce integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Salesforce CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Salesforce CRM integratie wordt het aannemen en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot verschillende handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen:
- Klantinformatie uit Salesforce
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Salesforce. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Salesforce VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Salesforce CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Salesforce? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten van het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Salesforce
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Salesforce. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Salesforce of het openen van de oproepnotitie in Salesforce. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Salesforce. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Salesforce, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Salesforce CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantvriendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Salesforce contactenkaart
Salesforce integreren met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.