
Moet Ik Naar De Dokter Integratie VoIP
Koppel Moet Ik Naar De Dokter aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up
- Telefoonboek herkenning vanuit Moet Ik Naar De Dokter
- Eenvoudig bellen vanuit Moet Ik Naar De Dokter met hotkey-dial
Moet Ik Naar De Dokter integratie VoIP
Het integreren van Moet Ik Naar De Dokter met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Moet Ik Naar De Dokter kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Moet Ik Naar De Dokter, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Moet Ik Naar De Dokter CRM-pakket. Met Moet Ik Naar De Dokter kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Moet Ik Naar De Dokter
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Moet Ik Naar De Dokter
- Maak gespreksnotities en push deze naar Moet Ik Naar De Dokter
Hoe werkt de Moet Ik Naar De Dokter VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we Moet Ik Naar De Dokter CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Moet Ik Naar De Dokter CRM integratie
Functies Moet Ik Naar De Dokter CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Moet Ik Naar De Dokter CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Moet Ik Naar De Dokter
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Moet Ik Naar De Dokter. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Moet Ik Naar De Dokter VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Moet Ik Naar De Dokter CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Moet Ik Naar De Dokter? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Moet Ik Naar De Dokter
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Moet Ik Naar De Dokter. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Moet Ik Naar De Dokter of het openen van de oproepnotitie in Moet Ik Naar De Dokter. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Moet Ik Naar De Dokter. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Moet Ik Naar De Dokter, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Moet Ik Naar De Dokter CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Moet Ik Naar De Dokter
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Moet Ik Naar De Dokter
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Moet Ik Naar De Dokter contactenkaart
De Moet Ik Naar De Dokter integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.