Microsoft Dynamics 365 CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om Microsoft Dynamics 365 te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Automatische gespreksregistratie in Microsoft Dynamics 365
- Automatische gespreksregistratie in Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 integratie VoIP
Het koppelen van Microsoft Dynamics 365 aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat Microsoft Dynamics 365 het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met Microsoft Dynamics 365, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Microsoft Dynamics 365 CRM-pakket. Met Microsoft Dynamics 365 kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Microsoft Dynamics 365
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Microsoft Dynamics 365
- Maak gespreksnotities en push deze naar Microsoft Dynamics 365
Hoe werkt de Microsoft Dynamics 365 VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Microsoft Dynamics 365 CRM met jouw telefonie. Microsoft Dynamics 365 integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Microsoft Dynamics 365 CRM integratie
Functies Microsoft Dynamics 365 CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Microsoft Dynamics 365 CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit Microsoft Dynamics 365
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Microsoft Dynamics 365. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Microsoft Dynamics 365 VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Microsoft Dynamics 365 CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Microsoft Dynamics 365? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Microsoft Dynamics 365
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Microsoft Dynamics 365. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Microsoft Dynamics 365 of het openen van de oproepnotitie in Microsoft Dynamics 365. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Microsoft Dynamics 365. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Microsoft Dynamics 365, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Microsoft Dynamics 365 CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Microsoft Dynamics 365
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Microsoft Dynamics 365
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Microsoft Dynamics 365 contactenkaart
De Microsoft Dynamics 365 integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.