DIAS Assurantie CRM Integratie VoIP

DIAS Assurantie integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.

  • Klantkaart pop-up met gespreksnotites
  • Telefoonboek herkenning vanuit DIAS Assurantie
  • Eenvoudig bellen vanuit DIAS Assurantie met click-to-dial

Bekijk de mogelijkheden

DIAS Assurantie integratie VoIP

Het integreren van DIAS Assurantie met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met DIAS Assurantie kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.

Functies DIAS Assurantie CRM en VoIP integratie

Door het gebruik van de DIAS Assurantie CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:

  • Klantinformatie uit DIAS Assurantie
    Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit DIAS Assurantie.
  • Aanpasbare informatie
    Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm.
  • Gespreksregistratie
    De advanced DIAS Assurantie VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in DIAS Assurantie CRM
  • Google Number Lookup
    Heeft het inkomende nummer geen match in DIAS Assurantie? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website.
  • Laatste contact
    Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden.
  • Gespreksgeschiedenis
    Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest.
  • Re-dial
    Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
  • Gespreksnotities DIAS Assurantie
    Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar DIAS Assurantie.
  • Instelbare knoppen
    Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in DIAS Assurantie of het openen van de oproepnotitie in DIAS Assurantie.
  • Bladerfunctie
    Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in DIAS Assurantie.
  • Click-to-Dial
    Bel elk nummer met één klik vanuit DIAS Assurantie, browser of elk ander programma.
  • Meerdere beeldschermen
    Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen
  • Doorverbinden
    De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega.
  • Remote Dialer
    Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.

Plan een demo

wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?

Gratis advies

voordelen kiezen voor voicedata

daarom Voicedata

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen

betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.

 

Ontvang een offerte