
CycleSoftware CRM Integratie VoIP
CycleSoftware integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Eenvoudig bellen vanuit CycleSoftware met hotkey-dial
- Klantkaart pop-up
- Telefoonboek herkenning vanuit CycleSoftware
CycleSoftware integratie VoIP
Het koppelen van CycleSoftware aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat CycleSoftware het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met CycleSoftware, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het CycleSoftware CRM-pakket. Met CycleSoftware kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit CycleSoftware
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit CycleSoftware
- Maak gespreksnotities en push deze naar CycleSoftware
Hoe werkt de CycleSoftware VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we CycleSoftware CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies CycleSoftware CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de CycleSoftware CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit CycleSoftware
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit CycleSoftware. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced CycleSoftware VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in CycleSoftware CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in CycleSoftware? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities CycleSoftware
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar CycleSoftware. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in CycleSoftware of het openen van de oproepnotitie in CycleSoftware. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in CycleSoftware. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit CycleSoftware, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen CycleSoftware CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit CycleSoftware
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit CycleSoftware
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de CycleSoftware contactenkaart
De CycleSoftware integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.