Carerix CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om Carerix te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Carerix
- Automatische gespreksregistratie in Carerix
Carerix integratie VoIP
Het integreren van Carerix met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. Carerix begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Door te kiezen voor integratie met Carerix, krijg je toegang tot een geavanceerde connectie tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Carerix CRM-pakket. Met Carerix kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, ook in samenwerking met je collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou een stuk leuker en gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Carerix
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Carerix
- Maak gespreksnotities en push deze naar Carerix
Hoe werkt de Carerix VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Carerix CRM met jouw telefoonsysteem. Carerix integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Carerix CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Carerix CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Carerix
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Carerix. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Carerix VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Carerix CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Carerix? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Carerix
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Carerix. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Carerix of het openen van de oproepnotitie in Carerix. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Carerix. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Carerix, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Carerix CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Carerix
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Carerix
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Carerix contactenkaart
De Carerix integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.