Assistent CRM Integratie VoIP
Koppel Assistent aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Assistent
- Eenvoudig bellen vanuit Assistent met click-to-dial
Assistent integratie VoIP
Het integreren van 2Solar by Sollit met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. 2Solar by Sollit begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Door te kiezen voor integratie met Assistent, krijg je toegang tot een geavanceerde connectie tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Assistent CRM-pakket. Met Assistent kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, ook in samenwerking met je collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou een stuk leuker en gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Assistent
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Assistent
- Maak gespreksnotities en push deze naar Assistent
Hoe werkt de Assistent VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Assistent CRM met jouw telefoonsysteem. Assistent integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Assistent CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de 4PS CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Assistent
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Assistent. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Assistent VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Assistent CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Assistent? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Assistent
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Assistent. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Assistent of het openen van de oproepnotitie in Assistent. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Assistent. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Assistent, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Assistent CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Assistent
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Assistent
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Assistent contactenkaart
De Assistent integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.