Accountview CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om AFAS Small Business te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit AFAS Small Business
- Automatische gespreksregistratie in AFAS Small Business
AFAS Small Business integratie VoIP
AFAS Small Business aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met AFAS Small Business en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met AFAS Small Business beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het AFAS Small Business CRM-pakket. Met AFAS Small Business kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit AFAS Small Business
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit AFAS Small Business
- Maak gespreksnotities en push deze naar AFAS Small Business
Hoe werkt de AFAS Small Business VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we AFAS Small Business CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen AFAS Small BusinessCRM integratie
Functies AFAS Small Business CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de AFAS Small Business CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit AFAS Small Business
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit AFAS Small Business. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced AFAS Small Business VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in AFAS Small Business CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in AFAS Small Business? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities AFAS Small Business
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar AFAS Small Business. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in AFAS Small Business of het openen van de oproepnotitie in AFAS Small Business. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in AFAS Small Business. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit AFAS Small Business, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen AFAS Small Business CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit AFAS Small Business
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit AFAS Small Business
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de AFAS Small Business contactenkaart
De AFAS Small Business integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.