Chat met Robin, jouw digitale valentijnsdate

Jouw date met Robin staat gepland op maandag 14 februari om 13.00 uur, tot dan!

Date met Robin (pop-up)

Date en win!

Natuurlijk is een date met Robin ontzettend leuk, gezellig en misschien zelfs wel romantisch, maar het is natuurlijk net niet een echte date. Om je een beetje te helpen hebben we een date-pakket samengesteld die jij kunt winnen!

Stuur ons een screenshot van jouw conversatie met Robin en ben jij degene met de allerleukste, grappigste of allerliefste chat? Dan win jij dit date-pakket en kun je genieten van een leuke avond met jouw (potentiële) geliefde!

Upload jouw chat met Robin

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


    Chatbots zoals Robin zijn ontzettend handig voor jouw organisatie!

    Waarschijnlijk ben je al bekend met Chatbots, omdat grotere spelers als Bol.com, Coolblue en andere online giganten hier het grootste gedeelte van de klantenservice mee afhandelen. Dit werkt enorm efficiënt, want voor standaardvragen worden de klantenservice-medewerkers niet belast met e-mails of telefoongesprekken en kunnen ze zich volledig focussen op de wat lastigere vragen. Dit is ook de perfecte reden om een chatbot in te zetten.

    3 voordelen die direct van toepassing zijn bij het inzetten van een Chatbot!

    1. Klanten kunnen 24 x 7 contact met je opnemen!
      Een chatbot draait geautomatiseerd en dat 24 x 7. Hierdoor kunnen jouw klanten op ieder gewenst moment een vraag stellen, advies inwinnen of een terugbelverzoek achterlaten. Richt je chatbot optimaal in en beantwoord direct ook de meest voorkomende vragen.
    2. Geef antwoord op veelgestelde vragen
      Heb je te maken met veel e-mails of telefonische contactmomenten met jouw klanten, waarbij er vaak dezelfde soort vraag wordt gesteld? Zet een chatbot in die dit voor jou uit handen neemt en verlaag direct de tijd die jij en je collega’s kwijt zijn aan het beantwoorden van deze veelgestelde vragen. Denk hierbij aan:- Openingstijden van je bedrijf
      – Administratieve vragen of afhandeling
      – Het doorgeven van wijzigingen of aanpassingen
      – Inplannen van een telefonische afspraak of afspraak op locatie
    1. Koppel je CRM aan onze chatbot!
      Onze chatbot kan gegevens uit jouw CRM of ordersysteem halen, waardoor de chatbot levertijden, voorraad en prijzen door kan geven.Hieronder 5 voorbeelden:

      – Status doorgeven van een ticket, order of offerte
      – Levertijden van lopende bestellingen
      – Actuele voorraad van producten
      – Prijzen van producten & diensten
      – Aanmaken nieuwe klantkaart in je CRM

    Er is nog meer; activeer direct ook een Voicebot!

    Alles wat wij inrichten voor jouw chatbot is direct ook te gebruiken in combinatie met onze telefoniediensten. Alle chatflows en antwoorden zijn direct beschikbaar als Voicebot (Smart IVR), wanneer een klant naar jouw nummer belt kun je de Voicebot exact dezelfde vragen laten afhandelen en wordt jouw klant te woord gestaan door een van de vele stemmen die ons platform ter beschikking heeft.

     

    Laatst bijgewerkt:

    Auteur: Xander Dekker

    Xander is commercieel directeur bij Voicedata en deelt graag zijn kennis en ervaringen op gebied van VoIP, mobiel en internet met (potentiële) zakelijke gebruikers.