Product update: Coligo Desktop Upgrades

Maar liefst VIJF nieuwe verbeteringen in Coligo DESKTOP!

Sinds kort zijn er een aantal mooie verbeteringen binnen Coligo DESKTOP gekomen. De verbeteringen zijn ook beschikbaar in de Coligo DESKTOP handleiding. Alle klanten krijgen beschikking over het volgende:

Call Control-venster onthoudt laatste positie:
Wanneer je het Call Control-venster naar de gewenste positie sleept en neerzet, verschijnt het Call Control-venster bij het volgende gesprek weer op die plek. Op voorwaarde dat de laatste positie nog steeds beschikbaar is: denk bijvoorbeeld aan het gebruik van een tweede monitor die niet meer beschikbaar is. Dan zal het call control-venster weer op de standaardpositie verschijnen.

De hoofdapplicatie blijft op de achtergrond bij een inkomende oproep:
Een andere verbetering is dat we vanaf deze update uitsluitend het Call Control-venster tonen bij een inkomend gesprek. Eerder was het zo dat ook de hoofdapplicatie op de voorgrond verscheen als er een gesprek werd aangeboden. Vaak is dit onnodig dus verbetert dit de ervaring van de gebruiker.

Gebruikersinterface voor inloggen en uitloggen in wachtrij:
Zodra u de schakelaar gebruikt om in of uit te loggen bij een wachtrij, word je ook direct in- of uitgelogd. Eerder moest je eerst op Instellen/Opslaan. Deze stap is niet meer nodig, wat de oplossing weer makkelijker maakt.

Windows-taakbalkpictogram verbeterd:
Het taakbalkpictogram, inclusief de badge voor gemiste events, is nu duidelijker en makkelijker te lezen.

Langere chat notificatie:
De notificatie voor chat blijft langer open staan, zodat een nieuw chatbericht niet over het hoofd wordt gezien.

Laatst bijgewerkt:

Auteur: Xander

Xander is commercieel directeur bij Voicedata en deelt graag zijn kennis en ervaringen op gebied van VoIP, mobiel en internet met (potentiƫle) zakelijke gebruikers.