
Terugbelverzoek Smart App
De Terugbelverzoek Smart App optimaliseert de communicatie met je klant. Laat bellers gemakkelijk terugbelverzoeken maken tijdens een oproep!
- Geen lange wachttijden voor beller
- Verlicht de werkdruk
- Zie wie er gebeld heeft en waarom
Wat is de Terugbelverzoek Smart App?
Onze Terugbelverzoek Smart App maakt automatisch terugbelverzoeken aan, inclusief de reden waarom er gebeld is
Kun je niet altijd direct reageren of de telefoon opnemen? De Voicedata Terugbelverzoek Smart App biedt je de mogelijkheid om bellers op welk moment dan ook te woord te kunnen staan. Door middel van nummer- en spraakherkenning maakt deze Smart App een terugbelverzoek aan. Hierin staat wie er gebeld heeft en waarom. Zo kun je de beller hierover terugbellen wanneer het jou uitkomt.
- Beheer je verzoeken in een overzicht
- Ontvang reminders van onvoltooide terugbelverzoeken
- Configureer zelf wat de beller hoort
- Zie waarom er gebeld is d.m.v. speech-to-text
Hoe werkt de Terugbelverzoek Smart App?
De Terugbelverzoek Smart App is eenvoudig in te stellen, configureerbaar en in gebruik. Zodra de Smart App is geactiveerd kun je onder het kopje ‘Content’ aan de slag. Hier kun je een openingsbericht, een sluitingsbericht en een vervolgdatum instellen en configureren. Bijvoorbeeld:
“Geef in het kort aan waar u over belt en sluit af met een hekje.” en “We bellen u zo snel mogelijk terug. Prettige dag.”
Na het openingsbericht kan de klant aangeven wat de reden is voor de oproep. Als de klant op de juiste manier de stappen heeft gevolgd, verschijnt er een terugbelverzoek onder het kopje ‘Inbox’. In dit verzoek staat d.m.v. speech-to-text genoteerd waarom de klant gebeld heeft. Op de vervolgdatum krijg je via een e-mail of push-notificatie een herinnering als het terugbelverzoek nog niet is afgehandeld. Afgehandelde verzoeken kunnen worden aangevinkt als afgehandeld om je dashboard overzichtelijk te houden.
- Openings- en sluitingsberichten instellen en configureren
- Vervolgdatum configureren
- Zie waarom er gebeld is d.m.v. speech-to-text
- Herinnering op de vervolgdatum
- Taalherkenning op basis van telefoonnummer
Meer info nodig?
Heb je interesse gekregen in Terugbelverzoek Smart App?
We vertellen je graag nog veel meer over deze intelligente AI-integratie, welke verschil kan maken in uw bedrijfskritische processen.
Standaard zijn terugbelverzoeken alleen zichtbaar voor de medewerker waarvoor een terugbelnotitie is aangemaakt en zijn/haar toezichthouders. De zichtbaarheid kan worden aangepast in de App Instellingen.
Ja, de standaard herinneringstijd kan worden ingesteld in de app-instellingen onder de optie Standaard Herinneringstijd.
Je kunt de app uitschakelen door naar de app-instellingen te gaan en de optie App inschakelen te deactiveren.
Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?
Daarom SMART IVR
handel automatisch telefoongesprekken af
Een SMART IVR zorgt ervoor dat je automatisch veelgestelde vragen beantwoord zonder menselijke tussenkomst. Dit bespaart veel tijd en geeft jouw medewerkers meer ruimte en rust tijdens het werk.
koppel SMART IVR aan Whatsapp
Gesprekken die je ontvangt op je SMART IVR kun je deflecten naar Whatsapp. Dat wil zeggen, de intelligente bot zorgt ervoor dat de beller de vraag krijgt of het gesprek verder kan worden gevoerd via Whatsapp. Dit maakt klantcontact ultiem planbaar!
24 x 7 telefonisch bereikbaar
Een SMART IVR zorgt ervoor dat je 24 x 7 telefonisch bereikbaar bent voor jouw klanten! Binnenkomende gesprekken handel je automatisch af of bij wat lastigere vragen verplaatsten we de conversatie naar Whatsapp en pak je het de volgende dag op via dat kanaal.