
Telefonische Enquête Smart App
Met de Telefonische Enquête Smart App kun je een vragenlijst via verschillende outputs routeren. Antwoorden worden opgenomen en genoteerd door speech-to-text.
- Stel je klanten vragen
- Routeer via meerdere outputs
- Lees antwoorden door speech-to-text
Wat is de Telefonische Enquête Smart App?
Met onze Telefonische Enquête Smart App kun je je klanten vragen stellen en laten beantwoorden via een oproep.
Wil jij graag weten wat klanten van je telefonische service vonden? Wil jij klanten helpen met storingen of problemen? Of heb je andere essentiële informatie nodig? De Telefonische Enquête Smart app kun je inzetten om allerlei vormen van informatie te vragen van je klanten. Deze info kun je verzamelen voor je eigen belang of voor het belang van de klant.
- Stel je klant belangrijke vragen
- Configureer zelf welke vragen je stelt
- Zie de gegeven antwoorden d.m.v. speech-to-text
Hoe werkt de Telefonische Enquête Smart App?
De Telefonische Enquête Smart App is gemakkelijk in te stellen, configureerbaar en te gebruik. Zodra de Smart App geactiveerd is kun je onder het kopje ‘Content – Questionnaire’ beginnen. Hier kun je een openingsbericht, een sluitingsbericht en je vragenlijst instellen en configureren. Bijvoorbeeld:
“Hallo, wij willen u een aantal vragen stellen over onze service. Elke vraag dient afgesloten te worden met een hekje.”, “Wat is de bedrijfsnaam?”, “Hoe zou u afgelopen gesprek beoordelen?” en “Bedankt voor uw feedback. Tot ziens.”
Naast het winnen van feedback zou je deze Smart App bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor het oplossen van storingen buiten openingstijden, het beantwoorden van veelgestelde vragen of andere veelvoorkomende kwesties.
Als de klant op de juiste manier de vragen heeft beantwoord, verschijnen de antwoorden d.m.v. speech-to-text in ‘Notes’. Als je dit liever in je mail ontvangt ga je naar het kopje ‘Content – E-mail Instellingen’. Hier stel je het mailadres in en kun je de titel, header en de CC configureren.
- Openings- en sluitingsberichten instellen en configureren
- Vragenlijst configureren
- Zie de gegeven antwoorden d.m.v. speech-to-text
- Routering configureren
- Taalherkenning op basis van telefoonnummer
Meer info nodig?
Heb je interesse gekregen in Telefonische Enquête Smart App?
We vertellen je graag nog veel meer over deze intelligente AI-integratie, welke verschil kan maken in uw bedrijfskritische processen.
Standaard zijn terugbelverzoeken alleen zichtbaar voor de medewerker waarvoor een terugbelnotitie is aangemaakt en zijn/haar toezichthouders. De zichtbaarheid kan worden aangepast in de App Instellingen.
Ja, de standaard herinneringstijd kan worden ingesteld in de app-instellingen onder de optie Standaard Herinneringstijd.
Je kunt de app uitschakelen door naar de app-instellingen te gaan en de optie App inschakelen te deactiveren.
Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?
Daarom SMART IVR
handel automatisch telefoongesprekken af
Een SMART IVR zorgt ervoor dat je automatisch veelgestelde vragen beantwoord zonder menselijke tussenkomst. Dit bespaart veel tijd en geeft jouw medewerkers meer ruimte en rust tijdens het werk.
koppel SMART IVR aan Whatsapp
Gesprekken die je ontvangt op je SMART IVR kun je deflecten naar Whatsapp. Dat wil zeggen, de intelligente bot zorgt ervoor dat de beller de vraag krijgt of het gesprek verder kan worden gevoerd via Whatsapp. Dit maakt klantcontact ultiem planbaar!
24 x 7 telefonisch bereikbaar
Een SMART IVR zorgt ervoor dat je 24 x 7 telefonisch bereikbaar bent voor jouw klanten! Binnenkomende gesprekken handel je automatisch af of bij wat lastigere vragen verplaatsten we de conversatie naar Whatsapp en pak je het de volgende dag op via dat kanaal.