Service en support
bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven
Overzicht actuele storingen
Overzicht gepland onderhoud
Beste,
We hebben een onderhoudsmelding ontvangen van E-fiber/ODF dat ze onderhoud gaan plegen aan haar glasvezelnetwerk. De werkzaamheden zijn gepland tussen 01:00 en 07:00 uur. Gedurende deze tijd kunt u geen gebruik maken van onze diensten.
Startdatum/tijd: 9-5-2025 01:00 uur
Einddatum/tijd: 9-5-2025 07:00 uur
Uitval regio: Puttershoek
Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve
WIKI en FAQ
Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!
Informatievoorziening
Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.
- WeServe status: http://status.weserve.nl
- EnReach status: https://status.enreach.nl
- Storingen KPN: https://kpn.com/service/storingen.htm
Neem contact op met Voicedata
Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.