Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Tijdens het aanpassen van een IVR of Wachtrij kan de foutmelding "niet bestaande extensie" optreden. Het is nu alleen mogelijk om een aanpassing en informatie op te vragen van IVR's en wachtrijen via de wijzigknop in Operator. Reeds bestaande configuraties van IVR's en wachtrijen blijven functioneel. We adviseren om geen wijzigingen door te voeren. Ons team werkt aan een spoedige oplossing.

Wij onderzoeken op dit moment meldingen over problemen met de synchronisatie tussen Operator en Enreach Contact. Wij onderzoeken deze meldingen met het grootste belang en zullen u rond 17:30 voorzien van een nieuwe update.

Overzicht gepland onderhoud

In de ochtend van dinsdag 29 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 06:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal er geen downtime plaatsvinden.
Dinsdag 29 april wordt deel 9 gemigreerd naar het Xelion datacenter. In dit onderhoud worden de volgende CP's gemigreerd: CP7 & CP15. Betrokken partners zijn reeds geïnformeerd.
In de nacht van maandag 28 april op dinsdag 29 april zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons netwerk. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 06:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zullen Operator en meetings sporadisch onbereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Beste,

We hebben een onderhoudsmelding ontvangen van E-fiber/ODF dat ze onderhoud gaan plegen aan haar glasvezelnetwerk. De werkzaamheden zijn gepland tussen 01:00 en 07:00 uur. Gedurende deze tijd kunt u geen gebruik maken van onze diensten.

Startdatum/tijd: 9-5-2025 01:00 uur
Einddatum/tijd: 9-5-2025 07:00 uur

Uitval regio: Puttershoek

Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve

Op zaterdag 03-05 zal onze toeleverancier Atlassian onderhoud uitvoeren. In dit onderhoud zullen zij een data migratie uitvoeren op onze Jira Servicedesk portal. De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 0:00 uur tot 23:59 uur. Tijdens het onderhoud is ons ticket en mail systeem niet beschikbaar. De EOC is wel telefonisch bereikbaar, maar kan geen tickets en mails inzien. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van donderdag 1 mei op vrijdag 2 zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 04:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ook is het mogelijk dat er een verminderde werking is van andere Enreach Contact componenten. Ons excuses voor het ongemak.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden