Enreach Contact Herfstupdate: veel verbeteringen en nieuwe functies
Steeds meer klanten maken gebruik van onze softphone- en softwaresuite Enreach Contact. Er wordt continu gewerkt aan de verbetering van de gebruikerservaring en nieuwe functies. Vanaf vandaag zijn er een hoop verbeteringen en nieuwe functies beschikbaar zodat Enreach Contact nog fijner is om te gebruiken!
Slimme verbeteringen binnen Enreach Contact
Vandaag introduceren we een hele lijst aan verbeteringen en nieuwe functionaliteiten binnen Enreach Contact. Deze verbeteringen bevorderen het algemene gebruiksgemak enorm. Hieronder vind je een lijst met álle veranderingen in de nieuwe update van Enreach Contact:
Alles van de nieuwe update
- Updaten van de applicatie zonder uit te loggen
- Wachtwoord opnieuw instellen vanuit inlogscherm Enreach Contact DESKTOP
- Microsoft conditional access support middels Single Sign On (SSO)
- Qboard onthoudt de laatste positie op het beeldscherm wanneer je het afsluit en later weer opstart
- Qboard toont de Microsoft presence informatie wanneer deze wordt gesynchroniseerd
- Mogelijkheid om de nieuwe reporting app te openen via ‘Wachtrijen en tools’
- Mogelijkheid om Shomi instellingen te beheren onder de instellingen in de DESKTOP applicatie
Advies nodig?
Wil jij alles weten over hoe je de nieuwe functies moet gebruiken? Eric is onze Enreach Contact specialist en helpt je graag verder.
Shomi verbeteringen en CRM-integratie
Vanaf vandaag zijn er ook nieuwe verbeteringen en functies binnen de Shomi add-on van Enreach Contact. Shomi is jouw slimme AI-assistent die met je gesprekken meeluistert en ze analyseert. Shomi kan gesprekken:
- Transcriberen
- Samenvatten
- Actiepunten noteren
- Vertalen
Deze output kan je automatisch naar je e-mailadres laten versturen, maar sinds vandaag kun je je samenvattingen ook naar je CRM laten versturen! Hieronder lees je daar meer over.
Verbetering van Shomi samenvattingen
De samenvattingen die Shomi na elk geanalyseerd gesprek genereert zijn vanaf vandaag ook sterk verbetert. Daarnaast is nu het ook mogelijk om deze samenvattingen handmatig aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld bepaalde secties verwijderen of spelfouten bij namen verbeteren.
Shomi CRM integratie
Het is vanaf nu mogelijk om door Shomi gegenereerde samenvattingen naar CRM-pakketten te pushen. Hiervoor heb je enkel een CloudCTI of Red Cactus add-on en natuurlijk Shomi nodig. Door de samenvatting naar je CRM-pakket te pushen hoef je niet meer te notuleren of te kopiëren en is ook voor je collega’s direct inzichtelijk wat er is besproken met de klant. Dat maakt samenwerken nog makkelijker.
Ondersteunde pakketten CloudCTI
CloudCTI
- Simplicate
- Dynamics
- Salesforce
- Hubspot
- Zoho
- Zoho Recruit
- Zendesk
- Clio
- Odoo
CloudCTI – Q4
- Autotask
- HaloPSA
- Teamleader
- Freshdesk
- TOPdesk
- FasterForward
- ConnectWise
- Bullhorn
- TribeCRM
- AFAS Profit
- AFAS Small Business
- AccountView
- Actionstep
- AdminPulse
- Arbor
- BakaGlass
- Beesda2 / iDAS
- CarQall
- Carerix
- CatsOne
- ConnectWise
- Creatio
- Donorfy
- Dynamics 365 CRM
- Dynamics 365 CRM
Embedded - Efficy
- EveryOffice
- ExactOnline
- Finly
- Fixfin
- Freshdesk
- Gripp
- HTTP Requester
- HTTP Requester Advanced
- HubSpot
- HubSpot Embedded
- Inserve
- KidsKonnect
- LimeCRM
- MijnKantoor
- Myneva
- Neoforce
- Oracle NetSuite
- Odoo
- Otys
- Otys Embedded
- Pipedrive
- Pulse
- ProspectSoft
- Recranet
- ResalePartners
- SAP C4C
- SAPC4C Embedded
- Salesforce
- Salesforce Embedded
- Salesprof
- Sanday Apotheek
- Sanday Huisarts
- Servicenow
- Simplicate
- Smart Stone
- Smart Trade
- Smokeball
- SugarCrm
- SuperOffice CRM
- SuperOffice On-Site
- TIQTime
- Teamleader
- TheLayer
- Trengo
- TribeCrm
- Virtuagym
- Zoho
- ZohoBigin
- ZohoDesk