Enreach Contact Herfstupdate: veel verbeteringen en nieuwe functies

Steeds meer klanten maken gebruik van onze softphone- en softwaresuite Enreach Contact. Er wordt continu gewerkt aan de verbetering van de gebruikerservaring en nieuwe functies. Vanaf vandaag zijn er een hoop verbeteringen en nieuwe functies beschikbaar zodat Enreach Contact nog fijner is om te gebruiken!

Slimme verbeteringen binnen Enreach Contact

Vandaag introduceren we een hele lijst aan verbeteringen en nieuwe functionaliteiten binnen Enreach Contact. Deze verbeteringen bevorderen het algemene gebruiksgemak enorm. Hieronder vind je een lijst met álle veranderingen in de nieuwe update van Enreach Contact:

Alles van de nieuwe update

  • Updaten van de applicatie zonder uit te loggen
  • Wachtwoord opnieuw instellen vanuit inlogscherm Enreach Contact DESKTOP
  • Microsoft conditional access support middels Single Sign On (SSO)
  • Qboard onthoudt de laatste positie op het beeldscherm wanneer je het afsluit en later weer opstart
  • Qboard toont de Microsoft presence informatie wanneer deze wordt gesynchroniseerd
  • Mogelijkheid om de nieuwe reporting app te openen via ‘Wachtrijen en tools’
  • Mogelijkheid om Shomi instellingen te beheren onder de instellingen in de DESKTOP applicatie

Advies nodig?


Wil jij alles weten over hoe je de nieuwe functies moet gebruiken? Eric is onze Enreach Contact specialist en helpt je graag verder.

Neem contact op met Eric

Verbetering van Shomi samenvattingen

De samenvattingen die Shomi na elk geanalyseerd gesprek genereert zijn vanaf vandaag ook sterk verbetert. Daarnaast is nu het ook mogelijk om deze samenvattingen handmatig aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld bepaalde secties verwijderen of spelfouten bij namen verbeteren.

Shomi CRM integratie

Het is vanaf nu mogelijk om door Shomi gegenereerde samenvattingen naar CRM-pakketten te pushen. Hiervoor heb je enkel een CloudCTI of Red Cactus add-on en natuurlijk Shomi nodig. Door de samenvatting naar je CRM-pakket te pushen hoef je niet meer te notuleren of te kopiëren en is ook voor je collega’s direct inzichtelijk wat er is besproken met de klant. Dat maakt samenwerken nog makkelijker.
 

Ondersteunde pakketten CloudCTI

CloudCTI

  • Simplicate
  • Dynamics
  • Salesforce
  • Hubspot
  • Zoho
  • Zoho Recruit
  • Zendesk
  • Clio
  • Odoo

CloudCTI – Q4

  • Autotask
  • HaloPSA
  • Teamleader
  • Freshdesk
  • TOPdesk
  • FasterForward
  • ConnectWise
  • Bullhorn
  • TribeCRM
  • AFAS Profit
  • AFAS Small Business
  • AccountView
  • Actionstep
  • AdminPulse
  • Arbor
  • BakaGlass
  • Beesda2 / iDAS
  • CarQall
  • Carerix
  • CatsOne
  • ConnectWise
  • Creatio
  • Donorfy
  • Dynamics 365 CRM
  • Dynamics 365 CRM
    Embedded
  • Efficy
  • EveryOffice
  • ExactOnline
  • Finly
  • Fixfin
  • Freshdesk
  • Gripp
  • HTTP Requester
  • HTTP Requester Advanced
  • HubSpot
  • HubSpot Embedded
  • Inserve
  • KidsKonnect
  • LimeCRM
  • MijnKantoor
  • Myneva
  • Neoforce
  • Oracle NetSuite
  • Odoo
  • Otys
  • Otys Embedded
  • Pipedrive
  • Pulse
  • ProspectSoft
  • Recranet
  • ResalePartners
  • SAP C4C
  • SAPC4C Embedded
  • Salesforce
  • Salesforce Embedded
  • Salesprof
  • Sanday Apotheek
  • Sanday Huisarts
  • Servicenow
  • Simplicate
  • Smart Stone
  • Smart Trade
  • Smokeball
  • SugarCrm
  • SuperOffice CRM
  • SuperOffice On-Site
  • TIQTime
  • Teamleader
  • TheLayer
  • Trengo
  • TribeCrm
  • Virtuagym
  • Zoho
  • ZohoBigin
  • ZohoDesk

Ondersteunde pakketten Hubspot

Laatst bijgewerkt:

Auteur: Xander

Xander is directeur bij Voicedata en deelt graag zijn kennis en ervaringen op gebied van VoIP, Bellen via Teams, mobiele telefonie en internet met (potentiële) zakelijke gebruikers.