Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Overzicht gepland onderhoud

Op woensdag 8 mei zal onze leverancier van de DrayTeck vigorACS3 een update uitvoeren op het platform. Tijdens deze update is de DrayTeck vigorACS3 voor 2 tot 5 minuten niet beschikbaar. De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 12:00 uur tot 13:00 uur in de middag.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van maandag 13 mei op dinsdag 14 mei zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons Mobile-platform. In dit onderhoud zullen wij aanpassing op de mobiele infrastructuur uitvoeren. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud wordt er geen impact verwacht, het is wel mogelijk dat nieuwe registraties een vertraging van enkele seconden kunnen hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

In de nacht van 16 MEI 2024 zal onze toeleverancier KPN onderhoud uitvoeren. In dit onderhoud zullen zij een Software Update uitvoeren. De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 01:00 uur tot 07:00 uur. Tijdens het onderhoud is er een verwachte onderbreking van maximaal 90 minuten.

Onze excuses voor het ongemak.

In de avond van 30 april zullen wij spoedonderhoud uitvoeren op ons Voice-platform. Wij starten om 19:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 21:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is er geen verwachte impact.

Onze excuses voor het ongemak.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden