Een perfecte case voor Voicedata

Toen Voicedata gevraagd werd hier een oplossing voor aan te dragen werd al snel Managed Mobile naar voren geschoven. Een ideale oplossing voor grote winkelketens, zo bleek. Met een mobiele telefoon in plaats van een vaste aansluiting per vestiging werd de initiële investering met ongeveer 80% verlaagd en werden de maandelijkse kosten voor de Wibra zo’n 50% lager.

Voordelen voor de Wibra

Telecom Inspirience Award 2017

  • Enorme tijdsbesparing beheer telefonie en internet;
  • Dagelijks aanpasbaar, ultieme flexibiliteit;
  • Alle kosten voor alle locaties overzichtelijk op 1 factuur;
  • Optimale bereikbaarheid op vaste nummers intern en extern over 220 locaties;
  • Flinke kostenbesparing internet en telefonie;
  • Investering in nieuwe telefonieoplossing zo laag mogelijk gehouden;
  • Online beheer vanuit 1 login voor alle locaties.
  • Ultiem beheersbaar, schaalbaar en vrij van storingen
  • Snelle en rimpelloze overgang

Voicedata is een innovatieve allrounder

Dat Voicedata een innovatieve allrounder op het gebied van telecom is bewijzen de Inspirience Awards al jaren: 2 jaar geleden werd in de categorie Best Healthcare Project met de ‘PI Groep’ gewonnen en vorig jaar was er de nominatie in de categorie Best Cloud Communications Project met onze case ‘De Klok Dranken’. Dat Voicedata een allround provider is, wordt dit jaar bewezen door weer in een andere categorie genomineerd te zijn!Nominatie Best Mobile Project

De categorie Best Mobile Project is bedoeld voor innovatieve projecten waarbij mobiele spraak, data, hardware, Device Management, Expense Management of Vast-Mobiel integratie centraal staat. Ons project bij de Wibra is een vast-mobiele integratie op een schaal die niet vaak voorkomt: 220 vestigingen werden aangesloten op Managed Mobile van Voicedata.