SAP Business One CRM Integratie VoIP
Koppel SAP Business One aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Automatische gespreksregistratie in SAP Business One
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit SAP Business One
SAP Business One integratie VoIP
Het integreren van SAP Business One met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met SAP Business One kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met SAP Business One, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het SAP Business One CRM-pakket. Met SAP Business One kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit SAP Business One
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit SAP Business One
- Maak gespreksnotities en push deze naar SAP Business One
Hoe werkt de SAP Business One VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we SAP Business One CRM met jouw telefoonsysteem. SAP Business One integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen SAP Business One CRM integratie
Functies SAP Business One CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de SAP Business One CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit SAP Business One
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit SAP Business One. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced SAP Business One VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in SAP Business One CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in SAP Business One? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities SAP Business One
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar SAP Business One. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in SAP Business One of het openen van de oproepnotitie in SAP Business One. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in SAP Business One. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit SAP Business One, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen SAP Business One CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit SAP Business One
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit SAP Business One
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de SAP Business One contactenkaart
De SAP Business One integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.