Contactcenter van de toekomst

Is uw contactcenter klaar voor de overstap van ISDN naar SIP of heeft u deze stap inmiddels al gemaakt? Graag informeren wij u naar de mogelijkheden, die veel verder gaan dan enkel bellen via het internet.

Waar contactcenter- en kantoortelefonie vaak gescheiden van elkaar geleverd worden, zien we een trend naar een totale integratie. Zonder grote investeringen is het mogelijk een perfecte integratie tussen uw agents, staffing en andere collega’s te realiseren. Door diensten als SIP-trunk, vast-mobiel integratie en Skype for Business te koppelen in een cloudomgeving, is het tegenwoordig mogelijk om uw gehele organisatie vanuit 1 online portal te beheren. Door dit efficient in te richten worden er snel grote besparingen gerealiseerd op service- en onderhoudscontracten.

Bel mij terug

Uitfasering ISDN

Het transport van telefonieverkeer in Nederland ondergaat een grote wijziging. KPN faseert namelijk ISDN op termijn uit, en dit kan grote gevolgen hebben voor de manier waarop u met uw relaties communiceert. Heeft u al nagedacht over een alternatief? En zo ja, ziet u dan door de bomen het bos nog in de legio opties die voorhanden zijn? Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden en zijn ervan overtuigd dat we u een passende oplossing kunnen bieden. Voicedata is de naam, aangenaam!

The ISDNd

Alhoewel 1 september 2019 nog ver weg klinkt is het aan te raden om nu alvast na te denken over uw migratieplan. Wij zijn ervaren in het begeleiden en uitvoeren van dergelijke migraties en zouden daar graag met u in meedenken.

Wij komen graag bij u langs om met elkaar te bespreken hoe we van “The ISDNd” naar “The Beginning” kunnen komen middels een mooi partnership.